ADVB525 Дигитална реклама-стратегия и изпълнение

Анотация:

Дигиталният маркетинг е ключова част от маркетинговия микс в последното десетилетие. Онлайн каналите за комуникация се превърнаха в най-топлата връзка на брандовете с крайните потребители. Идеята на курса е да предаде основни понятия за дигиталните канали и тяхната роля в стратегията за дигитален маркетинг. От стратегия, през криейтив до изпълнение - необходимите основи за всеки специалист от света на рекламата. Предвидени са много срещи с бизнеса и работа по реални практически казуси.

прочети още
Реклама

Преподавател(и):

гл. ас. Даниела Кадийска  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

Ще знаят:

- Основните понятия и принципи на дигиталния маркетинг.

- Полезни техники за анализ, стратегия и планиране на дигитални кампании.

- Приложими насоки за творческа реализация на дигиталните кампании (дизайн и криейтив).

- Насоки за работа с ключовите инструменти и платформи за дигиталния маркетинг.

Ще могат да:

- Да разглеждат критично и да създават стратегия за дигитална комуникация.

- Да боравят с основни понятия и измерители за успешни рекламни кампании.

- Да генерират идеи и творчески концепции в контекста на дигиталната комуникация.


Предварителни изисквания:
няма

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Въвеждаща тема: Какво е дигиталният маркетинг и защо е необходим днес
  2. Стратегия за дигитален маркетинг
  3. Рекламни кампании в екосистемата на Meta - стратегия, формати, практически насоки
  4. Рекламни кампании в Google екосистема - стратегия, формати, настройване
  5. Маркетинг на съдържанието
  6. SEO – основни понятия и добри практики
  7. Копирайтинг за дигитална реклама
  8. Дизайн за дигитална реклама
  9. Инфлуенсър маркетинг
  10. Практическа задача – брифиране разпределяне на проекти
  11. Конферанс - представяне на проекти

Литература по темите:

БЪРГЪР, Джона. Заразително, София: Обсидиан, 2017

ХЕГАРТИ, Джон. За креативността няма правила. София: Жануа, 2017

ШАФЪР, Нийл. Епохата на инфлуенсър маркетинга. София: АлексСофт, 2020

СИТИУАН, Иуан, КОТЛЪР, Филип. Маркетинг 4.0. София: Локус, 2019

ПАНДА, Пьотр. Копирайтинг в Instagram. София: Локус, 2022