ADVB525 Дигитална реклама-стратегия и изпълнение
Анотация:
Дигиталният маркетинг е ключова част от маркетинговия микс в последното десетилетие. Онлайн каналите за комуникация се превърнаха в най-топлата връзка на брандовете с крайните потребители. Идеята на курса е да предаде основни понятия за дигиталните канали и тяхната роля в стратегията за дигитален маркетинг. От стратегия, през криейтив до изпълнение - необходимите основи за всеки специалист от света на рекламата. Предвидени са много срещи с бизнеса и работа по реални практически казуси.
Преподавател(и):
гл. ас. Даниела Кадийска д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
Ще знаят:
- Основните понятия и принципи на дигиталния маркетинг.
- Полезни техники за анализ, стратегия и планиране на дигитални кампании.
- Приложими насоки за творческа реализация на дигиталните кампании (дизайн и криейтив).
- Насоки за работа с ключовите инструменти и платформи за дигиталния маркетинг.
Ще могат да:
- Да разглеждат критично и да създават стратегия за дигитална комуникация.
- Да боравят с основни понятия и измерители за успешни рекламни кампании.
- Да генерират идеи и творчески концепции в контекста на дигиталната комуникация.
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Въвеждаща тема: Какво е дигиталният маркетинг и защо е необходим днес
- Стратегия за дигитален маркетинг
- Рекламни кампании в екосистемата на Meta - стратегия, формати, практически насоки
- Рекламни кампании в Google екосистема - стратегия, формати, настройване
- Маркетинг на съдържанието
- SEO – основни понятия и добри практики
- Копирайтинг за дигитална реклама
- Дизайн за дигитална реклама
- Инфлуенсър маркетинг
- Практическа задача – брифиране разпределяне на проекти
- Конферанс - представяне на проекти
Литература по темите:
БЪРГЪР, Джона. Заразително, София: Обсидиан, 2017
ХЕГАРТИ, Джон. За креативността няма правила. София: Жануа, 2017
ШАФЪР, Нийл. Епохата на инфлуенсър маркетинга. София: АлексСофт, 2020
СИТИУАН, Иуан, КОТЛЪР, Филип. Маркетинг 4.0. София: Локус, 2019
ПАНДА, Пьотр. Копирайтинг в Instagram. София: Локус, 2022