ADVB521 Практика: Рекламна академия
Анотация:
Ежегодно Нов български университет, заедно с Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) организират събитието „Рекламна академия“.
В рамките на академията през първия ден се провеждат лекции и презентации на реални казуси от практиката на водещи рекламодатели и агенции.
През втория и третия ден са предвидени уоркшопове, като студентите се разпределят в екипи и под менторство на практици работят по реални казуси.
През четвъртия ден се провеждат презентации на студентските проекти пред жури от практици, които връщат реална информация по изработените екипни проекти.
Преподавател(и):
гл. ас. Даниела Кадийска д-р
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) ще знаят
• Как изучаваното в рамките на лекционните курсове се прилага на практика
2) ще могат
• да планират и провеждат сами процеси, свързани с развитието на една рекламна и медийна кампания.
Предварителни изисквания:
студенти 3-ти курс
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Електронни ресурси на НБУ: Базата данни World Advertising Research Center, която може да се ползва както в локалната мрежа на НБУ, така и извън нея.
• База данни World Advertising Research Center (WARC) предоставя информация за всички аспекти на маркетинга, медиите и комуникациите. Платформата съдържа 45000 статии, казуси, изследователски доклади, статии, новини и резюмета на английски език. Включва проучвания на пазара, прогнозиране на рекламни разходи, профили на големи марки и задълбочени репортажи за събития в бранша.