ADVB520 Проект: Работа по бриф на ЕАСА
Анотация:
Всяка година Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) развива международния студентски конкурс AdVenture, в който студенти от Европа работят по бриф на реален клиент (обикновено значима европейска организация). Конкурсът се провежда на няколко етапа и се журира от авторитетно международно жури. Всеки университет, който е член на ЕАСА (както е НБУ) може да излъчи до 5 екипа от 4 студента. Целта на курса е да помогне и да насърчи студентите от БП „Реклама“ да участват в разработването на реални проекти по брифа, като след вътрешна дискусия и защитата, най-добрите екипи ще бъдат излъчени като представители на НБУ в конкурса AdVenture.
Преподавател(и):
доц. Даниела Кадийска д-р
гл. ас. Боряна Гигова д-р
Иван Христов
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
Ще знаят:
Теоретични аспекти на разработването на ИМК
Разликите между клиентски и творчески бриф
Водещите принципи в изграждането на комуникационна стратегия
Ще могат да:
Правят ситуационен анализ;
изградят трайни критерии за работа си;
се ориентират и да намират практически решения по конкретен казус
да търсят и намират прозрения, върху които да изведат Голямата идея
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
1. Залтман, Дж. 2006. Как мислят потребителите? Незаменими прозрения за „манталитета” на пазара. Класика и стил.
2. Иванов, П. 2004. Цели, стратегии и тактики в маркетинга, ИСК.
3. Котлър, Ф. 2000. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”.
4. Котлър, Ф. 2002. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”.
5. Младенова, Г. 2006. Маркетингово планиране. УИ “Стопанство”.
6. Младенова, Г. 2000. Маркетингови анализи. Тракия-М.
7. Прайд, У. , Феръл, О. 1994. Маркетинг: концепции и стратегии. Форком.
8. Aaker, David A. Strategic Market Management. 6-th ed., John Wiley and Sons.
9. Ambler T. 2000. The Financial Times Guide to Marketing: From Advertising to Zen. Pitman Publishing.
10. Peter J. P. 1998. Consumer Behaviour and Marketing Strategy. McGraw- Hill.
ЕЛЕКТРОННИ РЕСУРСИ НА НБУ: БАЗАТА ДАННИ WORLD ADVERTISING RESEARCH CENTER (WARK): актуални статии и проучвания – задавани от преподавателя.
Портал за статистика - Statista – The portal for statistics
Периодични издания: European Journal of Marketing; International Marketing Review; Journal of Marketing ( American Marketing Association); Journal of Strategic Marketing; Marketing Intelligence and Planning; International Journal of Research in Marketing; Journal of Euromarketing; Journal of Marketing Management (Charterd Institute of Marketing); Journal of Marketing Management (Marketing Management Association), в-к Капитал, в-к Пари, електронни списания и др.