BAMB525 Проект: Маркетинг микс
Анотация:
Целта на проекта “Маркетинг микс” е студентите да получат необходимите знания за същността на класическият и модерен маркетинг микс.
Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
гл. ас. Димитър Трендафилов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
1) знаят:
* същността на класическият маркетинг микс;
*същността на модерният маркетинг микс;
*ролята на двата вида микс с изготвянето и реализирането на маркетинговата стратегия.
2) могат:
*да организират основните процеси от гледна точка на цялостната маркетингова стратегия на компанията;
*да различават основните видове маркетинг микс;
*да разграничават спецификата на съвременните предизвикателства на маркетинг микса в компанията.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Разраотване на казус във връзка с маркетинг микса на компания
Литература по темите:
няма