BAMB506 Потребителско поведение
Анотация:
• Курсът цели да задълбочи познанията на студентите в областта на маркетинга и конкретно в психологията на поведението на потребителите. Дисциплината е гранична- между психология и маркетинг. Цели се разбирането на потребителския профил и процеса на вземане на решение за покупка. Разглеждат се някои съвременни школи и възгледи в областта на опознаването на потребителското поведение.
Преподавател(и):
проф. Иван Боевски д-р
Илиян Димитров
Описание на курса:
Компетенции:
Студентите ще: 1. Знаят : особеностите на потребителското поведение, характеристиките на възприятията и абстракциите, начините на вземане на решение за покупка
Могат : да съставят потребителски профил, да разработват проучвания на потребителското поведение
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения по:
• маркетинг
• основи на мениджмънта
• икономика
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Кръстева , Невяна Стефанова МАРКЕТИНГ И ПОВЕДЕНИЕ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Avangard Prima, ISBN-10: 954-323, София, 2007
Допълнителна литература:
1. Кръстева Н., „Направи си сам...маркетинг: Творчески стратегии в рекламата по време на криза”, ISBN: 978-954-323-548-3, Издателство „Авангард прима”,София, 2009
2. Кръстева Н.,„Маркетинг по време на рецесия”- ISBN: 978-954-323-555-1, Издателство „Авангард прима”,София, 2009
3. Кръстева Н.,„Дистрибуционна политика. Стопанска логистика”- ISBN: 978-954-323-506-3, Издателство „Авангард прима”,София, 2009
4. Кръстева Н.,„Основи на маркетинга”- ISBN: 978-954-323-561-1, Издателство „Авангард прима”,София, 2009, 290стр.
Средства за оценяване:
Междинен тест- 30%
Финален тест – 40%
Участие в активни
учебни форми- 30%