BAMB524D Дигитален маркетинг
Анотация:
Курсът запознава с основните на дигиталния маркетинг

Преподавател(и):
доц. Венцислав Джамбазов д-р
доц. Жюстин Джадала Мария д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Познаване на канали, техники, планиране и реализация на кампании в дигиталното пространство
Предварителни изисквания:
Базова компютърна и медийна грамотност
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Въведение, digital landscape
- Брандинг и дигитална среда. Онлайн репутация
- Сайтът като основа. Блогове. Блогъри. Собствени медии в дигитална среда
- Социални мрежи. Съдържание. Планиране.
- Социални мрежи. Съдържание. Планиране.
- Нови технологии и комуникации онлайн
- Уикипедия като инструмент
- Медиа планиране за дигитална среда и мониторинг на кампании
- Нови формати, подкасти, аудио и видео
- Курсови проекти
Литература по темите:
Информационен домейн@ интелигентни и смарт комуникации, изд. Симолини, 2018г.
Интерактивни стратегически комуникации. Изд.НБУ, 2012г.
Стратегически комуникации и управление на знанието, е-книга, изд. НБУ, 2009г
Стратегически комуникационен мениджмънт, изд. Сиела, 2005г.
Кастелс Мануель. Информационная эпоха.Изд.Государственый университет.М,2000.
Попер Карл. Логика и рост научного знания. Москва, Прогрес 1993 г.
Годишник на Департамент по масови комуникации. Нов Български университет. 2010-2013, е-издания.
Списание “Наука” изд. СУБ, бр.4/2006;бр3/2004;бр.5/2002
Smart technology. K. Worden, W. A. Bullough, Jonathan Haywood World Scientific, 2003.
www.melcrum.com;
www.iabc.com;
com.pbworks.com;
Communication World/Magazine of Communication Management, published by IABC; issued 2009-2019.
Journal of computer mediated communications. Issued 2008-2023