LEAB038D Английски език за бизнеса
Анотация:
Курсът развива умения за общуване на английски език в бизнес среда. Текстовете и учебните материали са извлечени от автентични източници, на първо място Financial Times, и отразяват тенденциите в динамичния свят на бизнеса
Преподавател(и):
гл. ас. Милка Хаджикотева д-р
доц. Мария Стамболиева д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Основна лексика, терминология, структури, използвани в бизнес общуването
2) могат:
• Да осъществяват писмена и устна комуникация в бизнес среда, да четат статии в бизнес издания.
Предварителни изисквания:
Ниво на владеене на английски език В2+ по ОЕЕР
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Английски
Теми, които се разглеждат в курса:
- Ръководство
- Бизнес етика
- Иновации
- Реклама
- Търговски марки
- Култури и междукултурно общуване
- Бизнес пътувания
- Заетост
- Структура на организацията
- Търговия
- Промени
- Качество
- Пари
- Конкуренция
- Маркетинг
Литература по темите:
Основна литература:
David Cotton, David Falvey, Simon Kent 2005. Market Leader. Pearson Education Limited.
Допълнителна литература:
Alred, Gerald J., Charles T. Brusaw, and Walter Oliu. The Business Writer’s Handbook. 6th ed. New York: St. Martin’s, 2000.
Cypres, Linda. Let’s Speak Business English . Hauppauge, NY: Barron’s Educational Series, 1999.
Geffner, Andrew P. Business English. Hauppauge, New York: Barron’s Educational Series, 1998.
Guffey, Mary Ellen. Business Communication: Process and Product. 3rd ed. Cincinnati: South-Western College Publishing, 2000.
Jones, Leo and Richard Alexander. New International Business English. New York: Cambridge University Press, 1996.
Sant, Tom. Persuasive Business Proposals. New York: AMACOM, 1997.
Stuckey, Marty. Basics of Business Writing. New York: AMACOM, 1992.
Yudkin, Marcia. Persuading on Paper. Lansing, IL: Infinity Publishing, 2001.
Учебни материали в Moodle