BAMB628 Семинар Маркетингови аспекти на потребителското поведение
Анотация:
Целта на семинара по “Маркетингови аспекти на потребителското поведение” е студентите да получат необходимите знания за поведението на потребителя, индивидуалния потребител, бизнес потребителя в теорията на маркетинга, теорията за традиционното разбиране на потребителското поведение и актуалната концепция на маркетинга на отношенията, процесът на вземане на решение за покупка, поведението на индивидуалния потребител, бизнес пазарът и на бизнес купувачите, процесът на вземане на решение за бизнес покупка.
Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
гл. ас. Димитър Трендафилов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
1) знаят:
? съвременните виждания за същността на потребителското поведение и осъзнават неговата ключова роля в дейността на организациите, чрез решаване на казуси и проблемни ситуации.
? процесът за вземане на решение за покупка.
? Разбират факторите, които оказват влияние върху потребителското поведение.
? Получават знания за бизнес пазара и поведението на бизнес купувачите.
2) могат:
? Да използват категориен апарат за потребителското поведение напрактика.
? Да прилагат основните принципи в потребителското поведение при решаване на конкретни практически казуси.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Семинар
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Същност на потребителското поведение Съвременни особености на потребителскот оповедение Анализ нан потребителското поведение
Литература по темите:
1.Маркова, Б., Поведение на потребителя,НБУ,С.,2007
2.Соломон, М., Потребителско поведение, Изток – Запад, 2011