Маркетинг
Програмна схема
Семестриална учебна заетост: за І-II сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 3 кредита от курсове за умения по български език, 3 кредита от курсове по компютърни умения, 30 часа от курсове по спорт или изкуства и социални умения (некредитни), 6 кредита от чужд език, 3 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата; за III-IV сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 6 кредита от чужд език, 6 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата.
4-ти семестър
Аудиторни курсове (кредитни) - избираеми
- GENB060I Макроикономика 30 ч., 2/2, 3 кр.
- GENB070 Общество, икономика и бизнес проф. Сергей Игнатов, д.н. проф. д-р Людмил Георгиев доц. д-р Ангел Георгиев доц. д-р Юлиана Василева 30 ч., 2/2, 3 кр.
- GENB071 Предприемачество проф. д-р Иван Боевски доц. д-р Емил Калчев 30 ч., 2/2, 3 кр.
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAEB012 Международна икономика гл. ас. д-р Елена Спасова 30 ч. 3 кр.
- BAEB018 Основи на контрола доц. д-р Пламен Илиев 30 ч. 3 кр.
- BAEB416 Управление на знанието в маркетинга проф. д-р Иван Боевски гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 30 ч. 3 кр.
- BAEB417 Финансови изчисления проф. д-р Радослав Цончев гл. ас. д-р Нигохос Канарян 30 ч. 3 кр.
- BAEB418 Разбиране на потребителите – преживявания, удовлетвореност и лоялност гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAEB420 Кръгова икономика и устойчиво развитие гл. ас. д-р Радосвета Кръстанова-Канева 30 ч. 3 кр.
- BAMB522 Интегрирани маркетингови комуникации гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.