Маркетинг
Програмна схема
Minor-програмата-втора специалност носи 120 кредита - по 30 кредита на семестър.
Семестриалната учебна заетост включва: 9 кредита от аудиторни курсове; 21 кредита от извънаудиторни учебни форми - 9 кредита от самостоятелна работа, практика или семинар и 12 кредита от проект, завършващи с финално оценяване. Обявените в програмата курсове са примерни.
4-ти семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
Тренингови курсове
- BAMB553 Проект: Маркетингови проучвания гл. ас. д-р Красимир Костенаров 6 ч. 3 кр.
- BAMB620 Проект:"Съвременни аспекти на продуктовата политика" доц. д-р Надежда Димова гл. ас. д-р Стефания Темелкова 24 ч. 12 кр.
- BAMB628 Семинар Маркетингови аспекти на потребителското поведение доц. д-р Надежда Димова гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 12 ч. 6 кр.