ARTM440 Корпоративна идентичност в интериора

Анотация:

• Дисциплината запознава студентите с многостранните възможности за прилагане на корпоративната идентичност в интериора, с подходите за нейното реализиране, с начините за придаване на уникален и стилен изглед на фирменото пространство.

• Дава познания за фирмената графика в интериора, за нейните проявления и утилитарност.

• Формира професионална компетентност относно възможностите за проявление на корпоративната идентичност в интериора.

• Запознава с технологиите за прилагане на желаната фирмена (цветова и графична) атмосфера.

• Дава възможност на студентите да правят графични студии по индивидуални задачи.

прочети още
Пространствен дизайн

Преподавател(и):

доц. Софрони Върбев  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) зная:

• Завършилите курса познават възможностите за прилагане на корпоративната идентичност в интериора според конкретната необходимост.

2) могат:

• Придобиват се умения за професионално прилагане на авторски графични и пластични решения във фирмения интериор.


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

• Да познават методиката на дизайнерското проектиране.

• Да имат познания по приложна графика.

• Да демонстрират добри възможности в графичното изобразяване.



Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Исторически преглед на корпоративната идентичност.
  2. Връзка на корпоративната идентичност с корпоративния имидж и корпоративната репутация.
  3. Поле за изява на корпоративната идентичност. Видове фирмени интериори, където се прилага корпоративната идентичност.
  4. Средства за постигане на корпоративна идентичност в интериора
  5. Корпоративна идентичност в търговския интериор. МОЛ. Хипермаркет. Специализиран търговски интериор.
  6. Корпоративна идентичност в бутик за дрехи и обувки, в бижутерски и в парфюмерииен магазин.
  7. Корпоративна идентичност в мебелен магазин и в авто шоурум.
  8. Корпоративна идентичност в сферата на услугите. Интериор на заведение за хранителна и питейна консумация.
  9. Корпоративна идентичност в сферата на услугите. Интериор на фризьорски салон. Банков сектор.
  10. Корпоративна идентичност в сферата на услугите. Мобилен оператор. Хотел.
  11. Корпоративна идентичност в офис – пространство.
  12. Корпоративна идентичност в здравно заведение. Учебно заведение.
  13. Корпоративна идентичност в музейно пространство.
  14. Корпоративна идентичност в спортен обект.
  15. Корпоративна идентичност – избор на средства за постигане според бранша, целевата аудитория, характера на предлагания продукт.

Литература по темите:

АСЕНСИО СЕРВЕР, ФРАНЦИСКО. ИНТЕРИОРЕН ДИЗАЙН - АТЛАС. Изд.Книгомания, 2008.

ВЪРБЕВ СОФРОНИ. КОРПОРАТИВНАТА ИДЕНТИЧНОСТ В ИНТЕРИОРА. Докторантски труд. НБУ

Списания:

INTERIOR DESIGN Magazine

Boca Design & Architectural Review Magazine

ARCHITECTURAL LIGHTING Magazine

FRAME Magazine

Средства за оценяване:

Конферанс;

Курсова работа