ARTM424 Дизайн на изложбени и рекламни площи - II част
Анотация:
Дисциплината запознава студентите с начините и средствата за организация на открити и закрити изложбени пространства, рекламни площи, изложения и панаири; дава познания по проектирането и оформлението им; запознава с въздействието на цвета, осветлението, материалите, изложбените конструкции с временен и траен характер и взаимовръзките между тях, както и отражението им върху психиката на хората чрез рекламните похвати; запознава със световно известни творци и наши изтъкнати автори в областта на пространствения рекламен дизайн.
Преподавател(и):
доц. Иво Попов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Да проектират на изложбени експозиции и рекламни пространства
2) могат:
• Да проектират изложбени експозиции и рекламни пространства по индивидуални задачи
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
Познания по архитектурно чертане, графичен дизайн, 3D компютърно моделиране
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
• Expo design, CARLES BROTO I COMERMA
• Exhibition Design, David Dernie, 2006
Средства за оценяване:
Конферанс. Два проекта състоящи се от: идеен проект, работен проект, работни чертежи, ходови линии, конструктивен проект, триизмерни визуализации