ADVB919 Проект: Развитие на комуникационна кампания на фирма
Анотация:
Целта на проекта е студентите плавно да преминат през отделните етапи на организацията и планирането на една интегрирана комуникационна кампания.
Проектът се реализира спрямо конкретен бранд/фирма, който студентите избират.
Студентите разработват концепцията за интегрирани маркетингови комуникации. Важно е тук студентите да покажат как рекламата може да се интегрира с алтернативни форми на комуникация като ПР, директен маркетинг, лични продажби, насърчаване на продажбите и т.н. в един общ комуникационен контекст. Важна част от този проект е и разработването на общ план на комуникационната кампания и аргументация на общ график и общ механизъм за проследяване на кампанията и пост-кампаниен анализ.
Студентите разработват проекта си през семестъра, а след края на семестъра го представят пред комисия от преподаватели. Важна и неизменна част от представянето на проекта е обсъждането му, в рамките на което студентите трябва да аргументират своите предложения, както и да отговорят на допълнителни въпроси на комисията. Целта на проекта е да се развият способности за планиране на комуникационна кампания, като студентите преминат последователно през отделните етапи на ниво тактическо планиране на кампания, на основата на изученото през семестъра.
Преподавател(и):
доц. Даниела Кадийска д-р
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Как протича разработването на интегрирана комуникационна кампания
• Как се интегрират алтернативните на рекламата форми на комуникация като ПР, директен маркетинг, лични продажби, насърчаване на продажбите
• Как се оформя общ график на комуникационната кампания
2) могат:
• Да разработват стратегия за ИМК
• Да планират различни канали за комуникация
• Да интегрират отделните канали за комуникация в общ контекст и планиране
Предварителни изисквания:
записани курсове от съответния семестър на майнър програма – втора специалност
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
• Краят на рекламата каквато я познаваме, Серджо Зийман
• Краят на маркетинга какъвто го познаваме, Серджо Зийман
• Залезът на рекламата и възходът на PR, Ал Рийс, Лаура Рийс
• Изповедите на един рекламист, Дейвид Огилви
• Интегрирани маркетингови комуникации, Димитър Доганов, Боян Дуранкев, Христо Катранджиев
• Медияпланиране на рекламната кампания, Христо Катранджиев
• Материали, предоставени от преподавателя
Средства за оценяване:
Курсов проект
Защита