MBAM221D Проект: Принципи на маркетинга
Анотация:
Целта е да се приложат напрактика знанията по маркетинг в практическа разработка
Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1)знаят:
*съвременните виждания за същността на маркетинга и осъзнават неговата ключова роля в дейността на организациите, чрез решаване на казуси и проблемни ситуации.
*процеса на анализ на обкръжаващата среда, провеждането на маркетингови проучвания и изграждането на маркетингова информационна система, проучване на потребителското поведение и факторите, които го обуславят, чрез решаване на практически задачи.
* разбират процеса на разработване на целевия пазар на организацията чрез прилагане на знанията напрактика;
*получават знания за значението и основните характеристики на елементите на маркетинг микса на организацията, с помощта на практически задачи.
2) могат:
*да използват маркетинговия категориен апарат напрактика;
*да прилагат основните маркетингови принципи при решаване на конкретни практически казуси.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- СЪЩНОСТ, НЕОБХОДИМОСТ, КАТЕГОРИЕН АПАРАТ НА МАРКЕТИНГА. МАРКЕТИНГОВА ОБКРЪЖАВАЩА СРЕДА МАРКЕТИНГОВА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИ ПРОУЧВАНИЯ ПОТРЕБИТЕЛСКО ПОВЕДЕНИЕ – КРАЙНИ ПОТРЕБИТЕЛИ ПАЗАРНО СЕГМЕНТИРАНЕ ИЗБОР НА ЦЕЛЕВИ ПАЗАР ПРОДУКТЪТ КАТО ЕЛЕМЕНТ НА МАРКЕТИНГОВИЯ МИКС ЦЕНАТА КАТО ЕЛЕМЕНТ НА МАРКЕТИНГОВИЯ МИКС ДИСТРИБУЦИЯТА КАТО ЕЛЕМЕНТ НА МАРКЕТИНГОВИЯ МИКС МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ И ЛИЧНИ ПРОДАЖБИ
Литература по темите:
Котлър, Ф., Маркетинг 5.0, Локус
Котлър, Ф., Фернандо Триас де Бес, Въведение в маркетинга, Класика и стил, 2013
Котлър Ф., Еволюция на маркетинга, “Класика и стил”, 2003.
Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”, 2002.
Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”, 2000.
Котлър Ф. Управление на маркетинга, “Графема”, 1996
Младенова, Г., колектив, Маркетинг, Издателски комплекс – УНСС, 2012
Младенова Г. Маркетингови анализи. Тракия-М, 2000.
Младенова Г. Стратегическо маркетингово планиране. УИ “Стопанство”, 2006.
Младенова,Г., Н.Димова, Основи на маркетинга, НБУ, 2009
Прайд У. Феръл О. Маркетинг: концепции и стратегии. “Форком”, 1994.
Kotler, Ph., Kotler for Marketing. How to create,win and dominate markets, free press,2012