GEOM417D Семинар: Маркетингови и управленски стратегии в алтернативния туризъм
Анотация:
Семинарът се организира с цел участието на студентите с техни разработкипо възложена тема в областта на маркетинговите и управленски стратегии в алтернативния туризъм.
Семинарът може да бъде организиран с цел обсъждане на конкретен проблем или предложение от страна на студентите.
Студентите получават оценка след като са взели участие в семинара чрез разработване на самостоятелна работа - под формата на доклад, реферат, проект или др. по съответната предварително обявена тема.
Преподавател(и):
доц. Надя Маринова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
- натрупване на нови знания за маркетинговите стратегии в областта на алтернативния туризъм;
- натрупване на нови знания в областта на управленските стратегии в областта на алтернативния туризъм.
2) могат:
- умения за анализиране;
- прилагане на маркетингови и управленски подходи.
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Семинар
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Разработване на идея;
- Консултация;
- Разработване на структура;
- Консултация;
- Разработване на самостоятелната работа;
- Защита на самостоятелната работа;
Литература по темите:
Според темите