BCRM406D Специализиран курс по английски език
Анотация:
Курсът е във вид на практически занятия и е едносеместриален.
Основната цел на курса е успешното усвояване на изучавания чужд език на необходимото ниво. Тази цел предполага:
ў разширяване и обогатяване на езиковите знания и речевите умения;
ў развиване на лингвистичната и социо-комуникативната компетенции на обучаваните, позволяващи общуване на чужд език в ежедневието, в личния живот и професионалната сфера, при пътуване в страната, където се говори съответния език;
ў усвояване на стратегии за успешна устна и писмена комуникация на чужд език в често срещани ситуации при ежедневно или професионално общуване;
Преподавател(и):
преп. Мариана Мелнишка
доц. Татяна Фед д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
граматични, лексикални и синтактични структури, позволяващи на обучаваните да разбират писмена и устна реч и да се изразяват писмено и устно в ситуации от ежедневието, на работното място и в страната, където се говори съответния чужд език;
функционално-комуникативни фрази и изрази, с които дори и без предварителна подготовка могат да комуникират на позната тема от личен характер или свързана с ежедневието и да се справят с повечето възникнали ситуации по време на пътуване в страната, в която се говори английски език.
2) могат:
при слушане да схващат основните посоки на информацията, ако тя е на ясен и стандартен език; да разбират главните идеи във всекидневната реч по познати теми, използвани на работното място, в училище, през свободното време и т.н.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
подходящ резултат от входен тест за определяне на ниво
или
успешно издържан изпит от курс по английски език.
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Биргит Адам Бизнес английски. Софт Прес 2007.
Вера Ек, Саймън Дренан. Бизнес кореспонденция. Английски. Софт Прес, 2008.
F. W. King, D. Ann Cree. English Business Letters. Longman, 1991.
Средства за оценяване:
ТЕСТ 50%
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 50%
ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ ПРИ ФОРМИРАНЕ НА КРАЙНАТА ОЦЕНКА:
Редовно участие в занятията.