MBAM029D Проект: Маркетингови анализи
Анотация:
" Целта на курса е да представи методи на маркетингов анализ, които наблягат върху осмислянето на пазара.
" Курсът обучава студентите как да съставят, провеждат и анализират проучване на пазар. Акцентът е върху разкриване на структурата и сегментацията на пазара.
" Основна цел на курса е да даде на студентите практическа демонстрация на методи на анализ, широко използвани в консултирането и маркетинговите проучвания, а именно: факторен анализ, карта на потребителското възприемане, съвместен анализ и клъстърен анализ.

Преподавател(и):
доц. Ваня Сланчева-Банева д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
" да съставят, провеждат и анализират проучване на пазар;
" да сегментират и таргетират пазар.
2) могат:
" да прилагат избран маркетингов анализ за сегментиране на пазар, за анализ на потребителското възприемане, клъстърен анализ и др.
Предварителни изисквания:
Курсът предполага студентите да имат основни знания по статистика
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български