MBAM927 Магистърски стаж: Маркетинг мениджмънт

Анотация:

Курсът е насочен към практическо приложение на знанията придобити по време на цялата програмна схема и цели развитието на определени компетенции в конкретен контекст. От студентите са изискват 150 учебни часа работа в компания или в отдел отдел на компания, който се занимава с маркетинг на стоки и услуги, ПР, онлайн кампании, връзки с клиенти, трейд-маркетинг, маркетингови изследвания и пр.

прочети още
Маркетинг мениджмънт

Преподавател(и):

доц. Надежда Димова  д-р
гл. ас. Димитър Трендафилов  д-р
проф. Иван Боевски  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

След провеждането на стажа студентите ще могат да вземат самостоятелни решения в областта на маркетинговата дейност в реални ситуации.
Предварителни изисквания:
Стажът може да се отчете и по месторабота на студента, стига позицията му да отговаря на изискванията за магистърски стаж в програмата, или да се проведе по-рано от третия редовен семестър, но не и преди датата на записване на студента в МП "Маркетинг мениджмънт".

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Стаж

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. 1. Изясняване на мястото и периода на провеждане на стажа. 2. Изясняване на целите и задачите на стажа. 3. Провеждане на стажа. 4. Отчитане на стажа (по време на сесията)

Литература по темите:

Не е необходима.