COMM827 Проект: Изследване на комуникациите в новите медии

Анотация:

Курсът се състои от изпълнение на курсови задачи. Заданията се обновяват всяка година, като идеята е студентите да подготвят и презентират проекти, като прилагат на практика усвоените умения и знания от аудиторните занятия.

прочети още
Международни бизнес комуникации (на английски език)

Преподавател(и):

доц. Стойко Петков  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Студентите ще развият практически умения в анализирането и систематизирането на знания в сферата на масовите комуникации.
Предварителни изисквания:

Students have to pass successfully the course COMM 822

Knowledge in the field of New Media

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Проект

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. The marketing mix of 21st century
  2. How the World Wide Web changes the rules for marketing and PR
  3. practical assignment
  4. practical assignment

Литература по темите:

Compulsory:

1. Christopher Vollmer & Geoffrey Precourt. (2008) Always On: Advertising, Marketing, and Media in an Era of Consumer Control

2. David Meerman Scott (2008)The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

Recommended:

1. Philip N. Howard (2006) New Media Campaigns and the Managed Citizen

2. Noah Wardrip-Fruin & Nick Montfort (Eds.) (2003). The New Media Reader

3. Giddings, Seth (2009). The New Media and Techno cultures Reader

4. Naomi S. Baron(2008) Always On: Language in an Online and Mobile World

5. Larry Weber. (2007). Marketing to the Social Web: How Digital Customer Communities Build Your Business

6. Kelly Mooney & Nita Rollins (2008), The Open Brand: When Push Comes to Pull in a Web-Made World,

7. Shel Holtz & Neville Hobson (2007). How to Do Everything with Podcasting

Средства за оценяване:

WRITTEN ASSIGNMENT