COMM827 Проект: Изследване на комуникациите в новите медии
Анотация:
Курсът се състои от изпълнение на курсови задачи. Заданията се обновяват всяка година, като идеята е студентите да подготвят и презентират проекти, като прилагат на практика усвоените умения и знания от аудиторните занятия.
Преподавател(и):
доц. Стойко Петков д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Студентите ще развият практически умения в анализирането и систематизирането на знания в сферата на масовите комуникации.
Предварителни изисквания:
Students have to pass successfully the course COMM 822
Knowledge in the field of New Media
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- The marketing mix of 21st century
- How the World Wide Web changes the rules for marketing and PR
- practical assignment
- practical assignment
Литература по темите:
Compulsory:
1. Christopher Vollmer & Geoffrey Precourt. (2008) Always On: Advertising, Marketing, and Media in an Era of Consumer Control
2. David Meerman Scott (2008)The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly
Recommended:
1. Philip N. Howard (2006) New Media Campaigns and the Managed Citizen
2. Noah Wardrip-Fruin & Nick Montfort (Eds.) (2003). The New Media Reader
3. Giddings, Seth (2009). The New Media and Techno cultures Reader
4. Naomi S. Baron(2008) Always On: Language in an Online and Mobile World
5. Larry Weber. (2007). Marketing to the Social Web: How Digital Customer Communities Build Your Business
6. Kelly Mooney & Nita Rollins (2008), The Open Brand: When Push Comes to Pull in a Web-Made World,
7. Shel Holtz & Neville Hobson (2007). How to Do Everything with Podcasting
Средства за оценяване:
WRITTEN ASSIGNMENT