GEOM216 Винен туризъм

Анотация:

Курсът има за цел да даде знания за основни концепции в областта на винения туризъм и символното поведение на търговските агенти, като обръща внимание на тяхното практическо приложение при бизнес комуникациите в туризма. Семиотиката предлага теории, които имат за цел да дадат ясна картина за културните и икономическите процеси в областта на маркетинговите стратегии и културни ландшафти, както и туристическото поведение в социалните структури на обществото.

Курсът дава основна методологическа ориентация, разяснява как да се работи с различни информационни източници, помага при създаването на условия за добиване на знания и умения, които са необходими за ефективното им прилагане в туристическата практика и в областта на винените туристически дестинации.

прочети още
Международен алтернативен туризъм

Преподавател(и):

гл. ас. Иво Ив. Велинов  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

1) знаят:

Какво означава понятието "туристическа винена карта" в световния туризъм;

Кои са отличителните характеристики на винените тероари;

Как се изграждат модели на успешни винени тероари;

Какво оказва влияние при разпределението на винените културни ландшафти.

2) могат:

Да анализират различни видове резултати от опита на световноизвестни винени тероари;

Да съпоставят различни маркетингови стратегии в областта на винения туризъм;

Да разчитат образи и представи според спецификите на пазара, съобразно конкретна винена туристическа дестинация;

Да планират и управляват туристическото търсене на винени туристически маршрути.
Предварителни изисквания:
Владеене на български език

Владеене на чужд език, английски или френски, В2

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

Гълъбова, В. (2014). Виното е за всички. София: Гурме

Дочев, С. (2006). Лозето. Гроздето. Виното. София: Колхида

Кол, К. (2014). Виното - всичко, което трябва да знаем за него. София: Книгомания

Овчаров, Н. (2011). Българската епопея на виното. София: Стандарт

Цаков, Д. (2011). Виното - уникално природно лекарство. София: Еньовче

(2013). Крилати мисли за виното. София: Фама

Средства за оценяване:

1. дискусия, самостоятелна работа в Moodle, междинен тест, казус

2. финален тест, казус, проследяват се студентските участия в Moodle при формиране на окончателна семестриална оценка.