GEOM302 Връзки с обществеността и реклама в алтернативния туризъм
Анотация:
АНОТАЦИЯ И ЦЕЛИ НА КУРСА:
" Запознаване са психологията на потребителя
" Изучаване теорията за комуникацията и усвояване на умения за организация на връзките с обществеността
" Изучаване на теорията за рекламата
" Усвояване на опит за планиране и провеждане на рекламна кампания в туризма
" Практически упражнения за PR и реклама на алтернативния туризъм.

Преподавател(и):
гл. ас. Стефания Темелкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
КОМПЕТЕНЦИИ:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
" Правила и методи за реклама на туристически продукт
" Основите на Връзките с обществеността
2) могат:
" Успешно да рекламират туристически продукт
" Правилно да организират комуникациите и връзките с обществеността на туристическа фирма или държавна институция свързана с туризма.
Предварителни изисквания:
ПРЕДВАРИТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ:
Студентите да имат знания и/или умения:
" Маркетинг и маркетинг-микс
" Организация на туризма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Средства за оценяване:
- участие и активност на студента по време на занятия – 30 %;
- разработване на реферат, сценарий, курсова работа – 30 %;
- решаване на казус – 10 %;
- подготовка на самостоятелни задания след посещение на събитие: проект/есе – 30 %
- тест
Дата на провеждане на текущия контрол:
- всяка първата седмица от всеки нов месец по време на семестъра
Допълнителни обяснения за изпитните материали и критериите за оценяване:
- предаване на 3 писмени работи през семестъра: проект или сценарий по тема; курсова работа.