GEOM302 Връзки с обществеността и реклама в алтернативния туризъм

Анотация:

АНОТАЦИЯ И ЦЕЛИ НА КУРСА:

" Запознаване са психологията на потребителя

" Изучаване теорията за комуникацията и усвояване на умения за организация на връзките с обществеността

" Изучаване на теорията за рекламата

" Усвояване на опит за планиране и провеждане на рекламна кампания в туризма

" Практически упражнения за PR и реклама на алтернативния туризъм.

прочети още
Международен алтернативен туризъм

Преподавател(и):

гл. ас. Стефания Темелкова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

КОМПЕТЕНЦИИ:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

" Правила и методи за реклама на туристически продукт

" Основите на Връзките с обществеността

2) могат:

" Успешно да рекламират туристически продукт

" Правилно да организират комуникациите и връзките с обществеността на туристическа фирма или държавна институция свързана с туризма.


Предварителни изисквания:

ПРЕДВАРИТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ:

Студентите да имат знания и/или умения:

" Маркетинг и маркетинг-микс

" Организация на туризма



Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Средства за оценяване:

- участие и активност на студента по време на занятия – 30 %;

- разработване на реферат, сценарий, курсова работа – 30 %;

- решаване на казус – 10 %;

- подготовка на самостоятелни задания след посещение на събитие: проект/есе – 30 %

- тест

Дата на провеждане на текущия контрол:

- всяка първата седмица от всеки нов месец по време на семестъра

Допълнителни обяснения за изпитните материали и критериите за оценяване:

- предаване на 3 писмени работи през семестъра: проект или сценарий по тема; курсова работа.