REHM220 Практически тренинг: Терапия при деца с неврогенни комуникативни нарушения
Анотация:
Курсът представлява извънаудиторна некредитна заетост. Целта е студентите да се запознаят със спецификата на диагностиката и оценка на комуникативните нарушения при деца с тежки мултиплени увреждания и дизартрия и афазия. По време на тренинга студентите ще се запознаят с екип от терапевти, работещи в детски лечебни заведения и ще придобият знания както за инструментариума, използван от отделните специалисти, така и за терапевтичните подходи в различни моменти от терапевтичното повлияване.
Преподавател(и):
доц. Екатерина Тодорова д-р
доц. Маргарита Станкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят: основните подходи в оценката и диагностиката при комуникативни нарушения;
2) могат:да участват в екипни срещи и да дават експертна оценка.
Предварителни изисквания:
Основни знания за естеството на комуникативните нарушения при деца и възрастни.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Упражнения
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
• Child and adolescent psychiatry: a comprehensive textbook, Ed. by Melvin Lewis, (1991), Baltimore: Williams & Wilkins
• Weis, R., (2014), Introduction to Abnormal Child and Adolescent Psychology, Second Edition, SAGE Publications Ltd
Средства за оценяване:
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 30%
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 30%
ПОРТФОЛИО 40%