REHM220 Практически тренинг: Терапия при деца с неврогенни комуникативни нарушения

Анотация:

Курсът представлява извънаудиторна некредитна заетост. Целта е студентите да се запознаят със спецификата на диагностиката и оценка на комуникативните нарушения при деца с тежки мултиплени увреждания и дизартрия и афазия. По време на тренинга студентите ще се запознаят с екип от терапевти, работещи в детски лечебни заведения и ще придобият знания както за инструментариума, използван от отделните специалисти, така и за терапевтичните подходи в различни моменти от терапевтичното повлияване.

прочети още
Езикова и речева патология

Преподавател(и):

доц. Екатерина Тодорова  д-р
доц. Маргарита Станкова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят: основните подходи в оценката и диагностиката при комуникативни нарушения;

2) могат:да участват в екипни срещи и да дават експертна оценка.


Предварителни изисквания:
Основни знания за естеството на комуникативните нарушения при деца и възрастни.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Упражнения

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

• Child and adolescent psychiatry: a comprehensive textbook, Ed. by Melvin Lewis, (1991), Baltimore: Williams & Wilkins

• Weis, R., (2014), Introduction to Abnormal Child and Adolescent Psychology, Second Edition, SAGE Publications Ltd

Средства за оценяване:

ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 30%

ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 30%

ПОРТФОЛИО 40%