REHM215 Практика: Терапевтична програма чрез прилагане на подпомагащи технологии за деца с обучителни трудности
Анотация:
• Студентите разработват терапевтична програма чрез прилагане на подпомагащи технологии за деца с нарушения в ученето.
• Придобиват практически умения за изготвяне на атрактивни развиващи упражнения, чрез използането на подпомагащи технологии при деца с академични затруднения.
Преподавател(и):
доц. Екатерина Тодорова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
Да планират изготвянето на терапевтична програма чрез прилагане на подпомагащи технологии за дете с обучителни трудности.
2) могат:
Да реализират изготвянето на терапевтична програма чрез прилагане на подпомагащи технологии за дете с обучителни трудности.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
• Основни знания в областта на специфичните и неспецифичните нарушения в ученето и научаването.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
• Литературата се уточнява на първата среща със студентите в зависимост от тематичната терапевтична насоченост на всеки от тях.
Средства за оценяване:
ТЕСТ 40%
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 30%
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 30%