REHM215 Практика: Терапевтична програма чрез прилагане на подпомагащи технологии за деца с обучителни трудности

Анотация:

• Студентите разработват терапевтична програма чрез прилагане на подпомагащи технологии за деца с нарушения в ученето.

• Придобиват практически умения за изготвяне на атрактивни развиващи упражнения, чрез използането на подпомагащи технологии при деца с академични затруднения.

прочети още
Езикова и речева патология

Преподавател(и):

доц. Екатерина Тодорова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

Да планират изготвянето на терапевтична програма чрез прилагане на подпомагащи технологии за дете с обучителни трудности.

2) могат:

Да реализират изготвянето на терапевтична програма чрез прилагане на подпомагащи технологии за дете с обучителни трудности.


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

• Основни знания в областта на специфичните и неспецифичните нарушения в ученето и научаването.



Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Практика, практикум

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

• Литературата се уточнява на първата среща със студентите в зависимост от тематичната терапевтична насоченост на всеки от тях.

Средства за оценяване:

ТЕСТ 40%

ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 30%

ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 30%