MUSM924 Project: Staging a Thematic Musical Performance, Part 2
Annotation:
Курсът е самостоятелна работа на студента, под ръководството на преподавател върху музикално-сценична форма. Студентът анализира музикална драматургия, след което изгражда концепция за представление. Целта на курса е концепцията да бъде разработена в сценично действие и представена пред публика.
Lecturers:
Assoc. Prof. Nina Naydenova, PhD
Prof. Mario Hossen, PhD
Prof. Lyudmil Angelov
Course Description:
Competencies:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Как да създадат концепция за представление
• Как да превърнат концепцията в сценично представление
2) могат:
• Да работят върху изграждането на сценично действие
• Да изграждат сценичен образ
Prerequisites:
Студентите да имат знания и/или умения:
• Нотна грамотност
• Да са минали основните курсове в обучението по Концепция и анализ, актьорско майсторство
Types:
Full-time Programmes
Types of Courses:
Practice, practicum
Language of teaching:
Bulgarian
Topics:
Bibliography:
• Станиславски – „Избрани творби „ – І и ІІ том, Изд. Народна култура
• Атанасов Атанас, Субекти и образ, изд. Валентин Траянов
• Даниел Леон, Пътешествие в театъра, изд. Захари Стоянов
• Кисьов Венцислав, Методология на първите стъпки, изд. Захари Стоянов
• Волицер Ева, Актьорско майсторство, изд.НБУ
• Ганева Мария, Подготовка на актьора, изд. Гутенберг Аристотел – “За поетическото изкуство” Изд. София – Р, 1993
• Брехт Бертол – “Избрани творби в четири тома” Изд. Народна култура” София 1985
• Боало – “Поетическо изкуство” Изд. “Наука и изкуство” София 1983
• Кандински – “Точка и линия в равнината” Изд. “ЛИК”, софия 1998
• Лейбовиц – “Фантомите на операта” Изд. “Музика”, софия 1981
• Мазел – “Строение музикальных произведений” Изд. “Музыка”, Москва 1986
• Покровски Борис- “Размисли за операта” сп. Музикални хоризонти” бр 16-17 1982
• Теофраст – “Характери” Изд. “Народна култура” София 1980
• Товстоногов – “За професията на режисьора” Изд. “Наука и култура” софия 1970
Assessment:
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 50 %
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 50 %