COMB699 Проект: "Стратегия за развитие на имиджа"
Анотация:
Целта на курса е да се анализира европейския и международен опит по формулиране на стратегии за изграждане на имидж. Да се покаже как компонентите на информационното общество рефлектират върху комуникационното поведение на институциите и техните лидери. Изучаване и сравнителен анализ на модерните медии и институции по формулиране и реализиране на стратегии при формиране на имидж. Анализът и публикациите се извършват чрез системата за е-обучение на НБУ.
Преподавател(и):
проф. Десислава Бошнакова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
Основните комуникационни подходи за формиране на имидж.
Тенденциите за усъвършенстване на съвременните стратегии.
2) могат:
Да анализират стратегиите за формиране на имидж с използване на Интернет технологии.
Да разработват самостоятелно и представят проекти, свързани със стратегии за развитие на имидж .
Предварителни изисквания:
Базисни познания по комуникации; да имат компютърна и Интернет грамотност; да познават основните модели за изследване на медийни ситуации; да умеят да използват теоретичните си знания в практиката, да работят със системата moodle
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
1.Интерактивни комуникации–стратегии и знание, НБУ, научен електронен архив,2011г.
2.Стратегически комуникации и управление на знанието, е-книга, изд. НБУ, 2009 г.
3.Стратегически комуникационен мениджмънт, изд. Сиела, 2005 г.
Средства за оценяване: