Маркетинг
Програмна схема
Семестриална учебна заетост: за І-II сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 3 кредита от курсове за умения по български език, 3 кредита от курсове по компютърни умения, 30 часа от курсове по спорт или изкуства и социални умения (некредитни), 6 кредита от чужд език, 3 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата; за III-IV сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 6 кредита от чужд език, 6 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата.
2-ри семестър
Задължително-избираеми курсове
- GENB059I Микроикономика доц. д-р Едуард Маринов гл. ас. д-р Елена Спасова 30 ч., 2/2, 3 кр.
Аудиторни курсове (кредитни)
- ADMB025 Икономически избор и предприемаческа култура проф. д-р Людмил Георгиев доц. д-р Албена Павлова 30 ч. 3 кр.
- BABB526 Бизнес етика проф. д-р Елена Благоева доц. д-р Виктор Аврамов 30 ч. 3 кр.
- BAEB002 Приложна математика за икономисти проф. д-р Марин Маринов гл. ас. д-р Слав Ангелов 30 ч. 3 кр.
- BAEB011 Въведение във финансите доц. д-р Ренета Димитрова 30 ч. 3 кр.
- BAEB033 Търговско право проф. Тодор Коларов, д.н. 30 ч. 3 кр.
- BAEB040 Въведение в маркетинга доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.