EDUB105 Дизайн мислене за насърчаване на мотивацията и образователните постижения в начален курс

Анотация:

Начална училищна педагогика и чужд език

Преподавател(и):

 Лъчезар Африканов  д-р

Описание на курса:

Компетенции:


Предварителни изисквания:


Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Предизвикателства и тенденции в развитието на педагогическите подходи в начален етап
  2. Проектното учене в начален етап
  3. Същност и произход на дизайн мисленето и прилагане на дизайн мисленето в образователна и обучителна среда
  4. Същност и ползи от прилагане на методологията Дизайн за промяна в начален етап – част 1
  5. Същност и ползи от прилагане на методологията Дизайн за промяна в начален етап – част 2
  6. Същност и основни приложения на „Карта на горещите точки“
  7. Същност и основни приложения на „Емпатична карта“ – част 1
  8. Същност и основни приложения на „Емпатична карта“ – част 2
  9. Същност и основни приложения на „Интервю със заинтересовани страни“ – част 1
  10. Същност и основни приложения на „Интервю със заинтересовани страни“ – част 2
  11. Същност и основни приложения на „Макетни визуализации на решението“ – част 1
  12. Същност и основни приложения на „Макетни визуализации на решението“ – част 2
  13. Същност и основни приложения на „План за действие по реализиране на решението“
  14. Представяне на резултатите от процес на дизайн мислене – част 1
  15. Представяне на резултатите от процес на дизайн мислене – част 2