MBAM908 Проект: Управление на маркетинга
Анотация:
Изготвяне на анализ на управление на маркетинга в компания

Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
гл. ас. Росица Накова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Придобиване на умения за анализ на мениджмънта на маркетинга в реална компания
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Изследване на управлението на маркетинга в компания
Литература по темите:
1.Младенова,Г., Н.Димова, Основи на маркетинга, НБУ, 2009
2.Балева, В., колектив, Стокова политика. С., УИ “Стопанство”, 2000.
3.Дибб, С. Практическоеруководство по сегментированиярынка. “Питер”, 2001.
4.Диксон, П., Управление маркетингом, М., 1997.
5.Доганов, Д., Дуранкев, Б. Реклама и насърчаване на продажбите, УИ “Стопанство”, 1998.
6.Желев С. Маркетингови изследвания: методология и организация.УИ”Стопанство”, 1995
7.Зайлер А. Маркетинг: успешно реализиране в практиката. С., “Информа”, 1993, 1-7.
8.Класова Св., колектив, Маркетинг. УИ”Стопанство”, 2002.
9.Котлър Ф., колектив, Еволюция на маркетинга, “Класика и стил”, 2003.
10.Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”, 2002.
11.Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”, 2000.
12.Котлър Ф. Управление на маркетинга, “Графема”, 1996
13.Младенова Г. Маркетингови анализи. Тракия-М, 2000.
14.Младенова Г. Стратегическо маркетингово планиране. УИ “Стопанство”, 1998.
15.Прайд У. Феръл О. Маркетинг: концепции и стратегии. “Форком”, 1994.
16.Рийс, Ал. Фокус: бъдещето на вашата компания зависи от него. “Класика и стил”, 2002.
17.Рийс, Ал., Траут, Дж. Неизменните 22 закона на маркетинга, “Класика и стил”, 2000.
18.Траут, Джак, С. Ривкин. Бъди различен или умри. Кръгозор.2000.