COMM528 Проект: Изследване на ролята на влиятелните личности онлайн
Анотация:
Курсът има за цел да насочи вниманието на студентите към влиятелните личности в онлайн пространството, техните характеристики, поведение и как организациите по света и у нас изграждат стратегии за привличане на своя страна на влиятелните личности. Крайната цел на курсът е да се създаде база данни с влиятелни личности в онлайн пространството у нас и да се проведе изследване сред тези личности за техните мнения относно работата на организациите с тях.
Преподавател(и):
проф. Десислава Бошнакова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
- какво е стойността на онлайн влиятелните личности за организациите
- какви са спецификите на онлайн влиятелните личности
- какви са характеристиките на онлайн влиятелните личности
- как се планират стратегии за работа с влиятелните личности онлайн
- как да измерват ефективността от работата с влиятелните личности онлайн
2) могат:
- да дефинират целите на организациите по отношение на онлайн влиятелните личности
- да определят стратегии за работа в влиятелните личности онлайн
- да дефинират целите и задачите при общуването с влиятелните личности онлайн
- да привличат влиятелните личности онлайн към общностите на организациите
- да идентифицират тенденциите за развитие на комуникациите с влиятелните личности онлайн
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Ролята на влиятелните личности в онлайн пространството.
- Критерии за сегментиране на влиятелните личности онлайн
- Изготвяне на база данни с влиятелни личности по предварително определени критерии в конкретни области
Литература по темите:
Основна:
Surowiecki, James, The Wisdom of Crowds, 2005
Schaefer, Mark, Return On Influence: The Revolutionary Power of Klout, Social Scoring, and Influence Marketing, 2012
Допълнителна:
Keller, Edward and Jonathan Berry, The Influentials: One American in Ten Tells the Other Nine How to Vote, 2003