CASM400 Методи за изграждане на запазена марка
Анотация:
Анотация
Учебното съдържание на курса Методи за изграждане на запазена марка се изучава в една част. Разглеждат се методите за изграждане на запазена марка; експонирането й върху графичното изображение и изискванията към запазения шрифт. Проектите се изпълняват по разгледаните в лекциите теми. Целта на курса е максималното овладяване на тотал графичния дизайн и изграждане на запазени марки.
Преподавател(и):
доц. Илия Кожухаров д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Компетенции
Завършилият курса студент ще знае:
- теория и практика на графичният дизайн – изграждането на запазена марка;
ще може:
- да проектира запазена марка по зададена тема – за фирма, институция,тн.
Предварителни изисквания:
Базови умения по изобразително изкуство, стилизация, перспектива и цветознание.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Понятия в графичния дизайн
- Контраст
- Смисленост, съразмерност, последователност
- Цялостна картина, изпипване на детайлите, баланс, уравновесяване
- Елементи на графичния дизайн
- Композиция, шрифт, цвят
- Картина, фотография, графика
- Средства за изграждане на графичното изображение – хипербола, метафора, поговорка, директно и индиректно изразяване на съдържанието
- Проучване на символи, които се използват за конкретни типове запазени марки (козметика, облекла, спортни стоки)
- Проучване на съществуващи запазени марки в съответната област
- Изграждане на запазена марка чрез стилизация на: - растения - плодове - животни - човешки фигури, лица и елементите им. - небесни тела - различни предмети
- Изграждане на запазена марка чрез символи – избор на символи и различни варианти за използването им в графичното изображение
- Лого – изграждане
- Използване на специфичен шрифт
- Използване на графика и илюстрация
Литература по темите:
Съвети и трикове за печат с Adobe Creative Cloud. Продукционни техники за постигане на максимална ефективност,