REHM118 Практически тренинг: Логопедична оценка и терапевтични тенденции при деца и възрастни с комуникативни нарушения
Анотация:
Курсът представлява извънаудиторна некредитна заетост. Целта е студентите да се запознаят със спецификата на мултидисциплинарната работа в областта на диагностиката и оценка на комуникативните нарушения. По време на тренинга студентите ще се запознаят с екип от терапевти, работещи в деца и възрастни и ще придобият знания както за инструментариума, използван от отделните специалисти, така и за терапевтичните подходи в различни моменти от терапевтичното повлияване.
Преподавател(и):
проф. Виолета Боянова д-р
доц. Екатерина Тодорова д-р
доц. Маргарита Станкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят: основните подходи в оценката и диагностиката при комуникативни нарушения
2) могат:да участват в екипни срещи и да дават експертна оценка
Предварителни изисквания:
Основни знания за естеството на комуникативните нарушения при деца и възрастни
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Упражнения
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Минчев,Б. Психологическо изследване на детето , изд. Веда словена, 2000.
Боянова,Б.,М.Станкова,Ек.Тодорова, Методическо ръководство за изследване на комуникативните способности у деца с нарушения, изд. Славина, София,2011г.
Станкова, М., Тодорова, Е., Димитрова, М., Василева, В., Мирчева, М. (2012) Методологии за работа с деца със СОП. Ето, София http://eprints.nbu.bg/1500/
Средства за оценяване:
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 30%
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 30%
ПОРТФОЛИО 40%