REHM116 Практика: Разработване на индивидуална терапевтична програма при деца с нарушение на невербалната комуникация
Анотация:
Практиката включва изследване на дете с нарушение в невербалната комуникация и изготвяне на индивидуална терапевтична програма.
Преподавател(и):
доц. Полина Михова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Знания и умения за оценка и терапия на невербални комуникативни нарушения.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Минчев,Б. Психологическо изследване на детето , изд. Веда словена, 2000.
Боянова,Б.,М.Станкова,Ек.Тодорова, Методическо ръководство за изследване на комуникативните способности у деца с нарушения, изд. Славина, София,2011г.
Станкова, М., Тодорова, Е., Димитрова, М., Василева, В., Мирчева, М. (2012) Методологии за работа с деца със СОП. Ето, София http://eprints.nbu.bg/1500/
Средства за оценяване:
самостоятелна работа