REHM115 Практика: Разработване на специфичен терапевтичен материал за терапия на артикулационни нарушения
Анотация:
• Студентите разработват специфичен терапевтичен материал за работа с артикулационни нарушения.
• Придобиват практически умения за изготвяне на програма за развитие на моторните, фонологичните и когнитивни способности на деца с артикулационни нарушения.
Преподавател(и):
доц. Екатерина Тодорова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
1) знаят:
• Да планират изготвянето на терапевтичен материал за преодоляване на праксисния, фонологичен и когнитивен дефицит при специфични нарушения на артикулацията.
2) могат:
• Да реализират изготвянето на терапевтична програма при деца с артикулационни нарушения.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
• Основни знания в областта на говорната и езикова патология.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
• Тодорова Е. (2009, второ допълнено и преработено издание 2014). Артикулационни нарушения. София, Изд. на НБУ.
Средства за оценяване:
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 30%
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 30%
ПОРТФОЛИО 40%