WEBB508 Въведение в уеб дизайна и рекламата
Анотация:
Целите и задачите на курса са да отговори на следните въпроси, касаещи уеб маркетинга и дизайна:
• Кое кара потребителят ще се довери на даден сайт и би пойскал да пазарува от него?
• Какви са причините които изискват създаването на корпоративна идентичност?
• Кои са основните компоненти на итернет маркетинга?
В курса студентите ще изучават основните компоненти на интернет маркетинга. Учебното съдържание представя етапите по който се изгражда един сайт или пратформа,от идея през планиране до проектиране и структуриране на информацията. Ще изучават принципите на графичниа дизайн за уеб, дизайна на интерфейса UI и логиката на UX.
Преподавател(и):
проф. Борис Сергинов д-р
гл. ас. Руслан Лозев д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Да могат да структурират и изграждат информационна архитектура и карта на сайт.
Да познават инструментите за анализ и провеждане на уеб маркетинг.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Материалите от курса
Компас за дигитален маркетинг, Етиен Янев
Бърз старт в адаптивния дизайн, Крис Уорд
Digital MarketingStrategic Planning & Integration
SECOND EDITION Annmarie Hanlon - Cranfield University
Да направим собствен сайт, Денис Колисниченко
Динамични Web форми професионални проекти, Дан Рансъм