NPRN505 Онлайн пространство и връзки с обществеността
Анотация:
Курсът цели запознаване на студентите със съвременните възможности за онлайн маркетинг и ПР, запознаването им с онлайн медиите, начините на комуникация с тях и на ПР присъствие в Мрежата
Преподавател(и):
ас. Жюстин Джадала Мария д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
Основните типове онлайн медии, конкретни примери
Възможности за онлайн ПР чрез родните и световни онлайн медии и Интернет технологии
2) могат:
Да комуникират на добро ниво с онлайн медиите
Да подбират добре онлайн медиите в конкретната си ПР работа
Предварителни изисквания:
Работа с компютър и Интернет
общо познаване за водещите родни и световни онлайн медии
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Въведение. Лендскейп на онлайн пространството. Типове онлайн медии
- Wiki и Wikipedia. Приноси, изисквания, основни компетенции за работа в wiki среда. Wiki като идеология
- Видео съдържание онлайн
- Корпоративният сайт – основа на присъствието онлайн
- Дигитално пространство и възможности
- Блогове, блогосфери, влияние
- Социални мрежи и активности, свързани с тях
- Twitter и микроблогинг
- Супер-нови и адекватност на присъствието
- Класически онлайн медии и работа с тях
- Web 2.0 и какво следва
- Дигитален микс
- Подкасти. Форми и възможности.
- Геолокация и онлайн пространство
- Обобщение. Практикум.
Литература по темите:
„Успешен онлайн маркетинг“ - Жюстин Томс и Денислав Георгиев
„Инструменти за социални мрежи“ - Жюстин Томс и Камелия Георгиева
„Онлайн маркетинг. Мисия още по-възможна“ - Жюстин Томс и Горица Белогушева
"Корпоративна социална отговорност и комуникации" - Жюсти Томс и Марина Стефанова