доц. д-р Надежда Димова
Вторник 9:45-11:45 605 II Корпус
Сряда 8:00-10:00 605 II Корпус
Професионална автобиография:
Доц.д-р Надежда Димова е преподавател в НБУ от 2006 година. Основните й научни публикации са с тематична насоченост в сферите на емоционалният маркетинг, управлението на продажбите, потребителското поведение, дистрибуционната политика и устойчивия маркетинг. Научните й интереси са в областта на невромаркетинга, управлението на продажбите, дистрибуционната политика, потребителското поведение и устойчивият маркетинг. Член е на българската асоциация по маркетинг.
Публикации:
Публикации доц.д-р Надежда Димова учебна 2017-2018 година
1.Димова, Н. (2018). Промени в електронните комуникации и влиянието им върху онлайн пазаруването и създаването на емоции у потребителите, Юбилейна Х международна научна конференция „е – управление и е - комуникации”, 13-17 юни 2018, гр.Созопол.
Публикуван в: Сборник с доклади „Юбилейна Х международна научна конференция „е – управление и е - комуникации”“ISSN 2534-8523,стр.53-59
2. Димова, Н. (2017). Проблеми и перспективи пред маркетинга в транспорта, Конференция „Икономиката на ХХI век - корпоративна, национална и международна“ НБУ, 27 септември 2017 г., София
Публикувана в: Сборник доклади от международна научно-практическа конференция Нов български университет, София, 27 септември 2017 г. ISBN 978-619-233-087-3 (електронно издание),стр.65-76
http://eprints.nbu.bg/4175/1/ikonomikata-na-xxi-vek.pdf
3. Димова, Н. (2018). "Поп ъп магазините - новата тенденция в търговията на дребно",Списание „Диалог“, Електронно издание на СА„Д.А.Ценов“ Свищов.
Публикувана в: Списание „Диалог“, Електронно издание на СА„Д.А.Ценов“ Свищов, бр.4, 2017г.
https://www2.uni-svishtov.bg/dialog/title.asp?title=1181
4. Димова, Н. (2018). "Specific features of marketing in the field of concert and theater activities", Eastern academic journal.
Публикувана в: Eastern academic journal,бр.2,2018, ISSN 2367-7384, стр.69-75
https://www.e-acadjournal.org/bg/article-18-2-6.html
5. Димова, Н. (2018). Преходът от традиционен към дигитален маркетинг – възможност за усъвършенстване на маркетинговата дейност на компаниите, Годишник на Департамент „Икономика“, НБУ
Публикувана в: Годишник на Департамент „Икономика“, 2018, НБУ, стр.37-42
https://publishing-house.nbu.bg/bg/elektronni-izdaniq/periodika/godishnik-ikonomika-i-biznes-na-departament-ikonomika-2018
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=822062 ISSN 2534-9651
2. Димова, Н. (2018). Концепцията за устойчив маркетинг през призмата на българската действителност заключителната научно-практическа конференция посветена на юбилейната 25-годишнина от създаването на програмите по бизнес администрация (юни 2018 - юни 2019) Българската мечта – позитивна концепция.
Публикувана в: Поредица “Лидерство, общество, стратегически визии“, Департамент „Администрация и управление“, „Българската мечта – позитивната концепция“, НБУ, ISBN 978-619-233-131-3, стр.307-317
3. Димова, Н. (2019). Специфика на маркетинга на биохрани, Международна научно - практическа конференция “Храни и опаковките им. Риск мениджмънт в туризма“ 7 март 2019 г. София, НБУ
Публикувана в: Сборник с научни доклади от Международна научно - практическа конференция “Храни и опаковките им. Риск мениджмънт в туризма“ 7 март 2019 г. София, Издателство „АСКОНИ - ИЗДАТ“, ISBN 978-954-383-125-8, стр.144-153.
4. Dimova.N. (2019). The role of business logistics in corporate customer service, Second international scientific conference regional development and cross-border cooperation, Pirot, Republic of Serbia, December 15, 2018
Публикуван в: ZBORNIK RADOVA BOOK OF PROCEEDINGS REGIONALNI RAZVOJ I PREKOGRANIČNA SARADNJA REGIONAL DEVELOPMENT AND CROSS-BORDER COOPERATION, ISBN 978-86-900497-1-4, р.247-253
http://www.konferencija2018.komorapirot.com/en/pdf/ZbornikFinall.pdf
5. Димова, Н. (2019). Специфика на омниканалната търговия на луксозни стоки,
Сборник с доклади от конференция „Търговия 4.0 – наука, практика и образование“ Международна научна конференция по случай 65 години от основаването на катедра „Икономика и управление на търговията“ и 70 години от създаването на специалност „Икономика и търговия“
Публикуван в: Сборник с доклади от конференция „Търговия 4.0 – наука, практика и образование“, Международна научна конференция по случай 65 години от основаването на катедра „Икономика и управление на търговията“ и 70 години от създаването на специалност „Икономика и търговия“,
Издателство „Наука и икономика“, Икономически университет – Варна, 2018. ISBN 978-954-21-0980-8, стр.464-474
http://commerce.ue-varna.bg/uploads/1540409853-Commerce_4.0_science_practice_and_education.pdfCommerce_4.0_science_practice_and_education.pdf
6. Димова, Н. (2019). Дигиталната трансформация и влиянието й върху търговията на дребно, XI Международна научна конференция, „Е – управление и Е - комуникации”, 13-17 юни 2019, гр.Созопол
Публикуван в: Сборник с доклади „XI международна научна конференция „е – управление и е - комуникации”“ISSN 2534-8523,стр.161-167
Публикации доц.д-р Надежда Димова учебна 2019-2020 година
1.Димова, Н. (2019). Специфика на взаимовръзката между устойчивият маркетинг и потребителското поведение, Сборник с доклади от Юбилейна международна научна конференция „Икономическата наука, образование и реална икономика: развитие и взаимодействие в дигиталната епоха“, 11-12 май 2020г.
Публикуван в: Сборник с доклади от Юбилейна международна научна конференция „Икономическата наука, образование и реална икономика: развитие и взаимодействие в дигиталната епоха“, 11-12 май 2020г.,Том 2, Издателство „Наука и икономика― Икономически университет – Варна, ISBN 978-954-21-1038-5,стр.637-645
https://ue-varna.bg/~uevarna/uploads/filemanager/303/publishing-complex/2020/Economic_science_education_real_economy_T2_2020.pdf?fbclid=IwAR3Uu0vxeGwtKP8er6YbpuHVATsllV1oM7ahCRkHk8tUG84_NH6doDdjYU8
2.Димова, Н. (2019). Нови предизвикателства и тенденции в ритейл сектора, Сборник с доклади от „Маркетинг в действие“ – първа научно-приложна конференция по маркетинг,11.10.2019, НБУ
3.Димова, Н. (2019). Взаимовръзката между устойчивият маркетинг и конкурентноспособността на компаниите, Сборник с доклади от Втората международно научно-практическа конференция „Глобални проблеми и регионални решения 28 и 29 ноември, Скопие Република Северна Македония, НБУ
Публикувана в: Сборник с доклади от Втората международно научно-практическа конференция „Глобални проблеми и регионални решения 28 и 29 ноември, Скопие Република Северна Македония, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCES AND ARTS Volume 1, НБУ, ISSN 2671-355, стр.76-88
4.Dimova.N. (2020). The role of the sales manager in the company, XVI International may conference on strategic management, Bor, University of Belgrade technical faculty in Bor, Serbia 29 – 31 may 2020
5.Dimova.N. (2020). The challenges of talent management in marketing, III mеђународну научно-стручну конференцију регионални развој и прекогранична сарадња пирот, република србија петак, 7. децембар 2019. Године
Публикувана в: ZBORNIK RADOVA BOOK OF PROCEEDINGS REGIONALNI RAZVOJ I PREKOGRANIČNA SARADNJA REGIONAL DEVELOPMENT AND CROSSBORDER COOPERATION, ISBN 978-86-900497-2-1,р. 325-331
http://www.konferencija2019.komorapirot.com/pdf/ZBORNIKRADOVA2019.pdf
- Курсове от текущия семестър:
-
BAEB040 Въведение в маркетинга BAEB110 Маркетингова среда BAMB524 Практика BAMB525 Проект: Маркетинг микс BAMB526 Практика УТФ BAMB541 Продуктова и дистрибуционна политика BAMB622 Емоционален маркетинг BAMB625 Практика BAMB626 Проект: Управление на маркетинга BAMB627 Практика УТФ BAMB628 Семинар Маркетингови аспекти на потребителското поведение BAMB644 Управление на ритейла BAMB701 Маркетинг на услугите BAMB723 Стаж BAMB802 Управление на продажбите BAMB819 Стаж BAMB825 Устойчив маркетинг