Реклама и бранд мениджмънт
Кратко представяне на програмата:
Програмата обучава студентите в широк спектър от дисциплини, необходими за професията на бранд мениджъра, както и професиите по-общо свързани с пазарни и непазарни употреби на търговските марки. Към основната подготовка по бранд и маркетинг мениджмънт в програмата са включени 1) курсове обхващащи креативната страна на брандирането като Брандбилдинг, Онлайн брандинг, Lovemarks и др.; 2) курсове свързани с правното регулиране на търговските марки, рекламата, маркетинга и авторското право; 3) курсове, практики и лабораторни занимания по изследване на търговските марки, методи за маркетингови и медийни проучвания, сегментиране на пазара и позициониране; 4) ежеседмичен семинар на гост-лектор, където студентите се срещат с утвърдени бранд мениджъри и рекламни професионалисти; 5) интегрирани комуникационни активности като ивент мениджмънт, връзки с обществеността, както и цялостен мениджмънт на рекламния процес; 6) утвърдилите се през последните години на запад семиотични, когнитивни и социологически подходи за анализ на рекламната комуникация. Актуалността на последните дава основание за отделянето на специализация "Реклама и стилове на живот", където е задълбочено обучението с приносите на водещи социални и хуманитарни науки, без разбира се, да се пренебрегва практическото обучение.
Програмата предлага подготвителен модул за кандидати от други образователни области и надграждащ семестър за кандидати с образователно-квалификационна степен "професионален бакалавър".
- проф. Владимир Михайлов, д.н. NPRN588 Семинар "Грамотност в медиите и връзките с обществеността" NPRN658 Семинар "Структура в медиите и връзките с обществеността"
- проф. Кристиан Банков, д.н. SEMM304 Социология на консумативното общество SEMM310 Семиотични изследвания на търговската марка І част SEMM318 Семинар: Срещи с бранд мениджърите в българия I (гост лектор) SEMM420 Бранд мениджмънт 1 SEMM428 Семинар: Срещи с бранд мениджърите в България II (гост лектор) SEMM429 Практика: Лаборатория за изследване на търговските марки SEMM600 Семинар: EFSS с финален тест SEMM609 Стаж VIPB784 Търговската марка: визия и комуникация
- проф. Мони Алмалех, д.н. SEMM329 Проект: Коректно провеждане на анкети и тестове SEMM400 Семиотични изследвания на търговската марка ІІ част
- проф. д-р Светла Бъчварова-Пиралкова BAMB506 Потребителско поведение BAMB801 Международен маркетинг
- проф. д-р Христо Катранджиев SEMM402 Пазарна сегментация и медийно планиране
- доц. д-р Албена Павлова SEMM330 Проект: Употреби на еротиката в рекламата
- доц. д-р Александър Христов SEMM501 Връзки с обществеността
- доц. д-р Венцислав Джамбазов SEMM319 Проект: Количествени методи за изследване на рекламата SEMM406 Количествени методи за изследване на рекламата
- доц. д-р Димитрина Полимирова-Николова BAMB507 Информационни системи в маркетинга
- доц. д-р Евгения Благоева SEMM503 Град и консумация
- доц. д-р Евгения Христова SEMM508 Практика: Експериментална психология
- доц. д-р Ирена Славова-Георгиева BABB637 Бизнес планиране и прогнозиране
- доц. д-р Кристиян Постаджиян ADVB518 Проект: Работа по бриф на ЕАСА ADVB519 Практика: Рекламна академия ADVB670 Практика: От идеята до крайния продукт CASB764 Медиа планиране
- доц. д-р Мария Николова BABB803 Е-бизнес в организацията
- доц. д-р Надежда Димова BAMB622 Емоционален маркетинг
- доц. д-р Надя Маринова BAMB503 Управление на маркетинга
- доц. д-р Соня Алексиева BAMB522 Интегрирани маркетингови комуникации
- доц. д-р Стойко Петков NPRN708 Реклама и връзки с обществеността NPRN718 Реклама и специални събития
- доц. д-р Теодора Карамелска SEMM312 Качествени методи за изследване на потреблението
- гл. ас. д-р Боян Кутевски ADVB517 Семинар: Ефективни продажби на творчески продукт ADVB601 Копирайтинг
- гл. ас. д-р Владимир Маринов SEMM516 Културен брандинг
- гл. ас. д-р Даниела Кадийска ADVB518 Проект: Работа по бриф на ЕАСА ADVB519 Практика: Рекламна академия ADVB607 Иновативни форми на рекламата ADVB670 Практика: От идеята до крайния продукт
- гл. ас. д-р Димитър Трендафилов BAMB622 Емоционален маркетинг SEMM318 Семинар: Срещи с бранд мениджърите в българия I (гост лектор) SEMM321 Маркетинг мениджмънт 1 SEMM421 Маркетинг мениджмънт 2 SEMM428 Семинар: Срещи с бранд мениджърите в България II (гост лектор) SEMM429 Практика: Лаборатория за изследване на търговските марки SEMM512 Бранд мениджмънт 2 SEMM516 Културен брандинг
- гл. ас. д-р Иво Ив. Велинов SEMM424 Луксозен брандинг: ексклузивни стратегии и лайфстайл
- гл. ас. д-р Рени Янкова SEMM317 Проект: Онлайн брандинг и реклама SEMM318 Семинар: Срещи с бранд мениджърите в българия I (гост лектор) SEMM320 Онлайн брандинг и реклама SEMM428 Семинар: Срещи с бранд мениджърите в България II (гост лектор) SEMM517 ПР Бранд стратегии SEMM609 Стаж
- гл. ас. д-р Стефания Темелкова BAMB522 Интегрирани маркетингови комуникации SEMM511 Ивент мениджмънт
- гл. ас. д-р Христо Чукурлиев SEMM511 Ивент мениджмънт
- гл. ас. Бойка Бъчварова SEMM327 Инструменти за представяне в публичното пространство SEMM600 Семинар: EFSS с финален тест
- ас. Георги Цонев SEMM326 Институцията на онлайн комуникациите SEMM609 Стаж SEMM619 Практика по публично представяне SEMM621 Практика: Езиково редактиране на магистърската дипломна работа
- Албена Чобанова SEMM311 Рекламният процес: структура и мениджмънт
- Ангел Искрев SEMM320 Онлайн брандинг и реклама
- Венцислав Стоилов SEMM422 Основи на мениджмънта на интелектуалната собственост
- Георги Малчев ADVB805 Онлайн рекламни кампании
- Добромир Живков SEMM502 Изследователски методи на маркетинга
- Етиен Янев SEMM221 Планиране на дигитални кампании
- Иван Стоев SEMM421 Маркетинг мениджмънт 2
- Светослав Билярски SEMM615 Бранд билдинг
- Тереза Тасева SEMM328 Графичен дизайн на елементите на бранда
- Ягодина Къртунова SEMM318 Семинар: Срещи с бранд мениджърите в българия I (гост лектор) SEMM428 Семинар: Срещи с бранд мениджърите в България II (гост лектор)