Маркетинг
Кратко представяне на програмата:
Обучението в програмата през първите две години обхваща общо образование; обучение по основни научни направления в двусеместриални курсове (GENB) – Икономика и управление на предприятието, Микроикономика, Макроикономика, Държавно и публично управление, и практически курсове като – Основи на правото, Международна икономика, Стопанска история, Бизнес комуникации, Въведение в маркетинга, Търговско право и др. През третата и четвъртата година обучението се организира в специализирани курсове към програмата като Продуктова и дистрибуционна политика, Онлайн маркетинг, „Business-to-business marketing“, Маркетингови изследвания, Брандинг, Потребителско поведение, Управление на продажбите и извънаудиторни учебни форми.
Специалност и професионална квалификация:
Специалност: Маркетинг
Квалификация: икономист
Практики:
Практическото обучение включва различни активности в университета, както и стажове в икономически и финансови институции.
Международна мобилност:
Програмата осигурява възможност за международна студентска мобилност с университети в Италия, Германия, Франция, Швейцария, Русия, Полша, Гърция, Словения.
Компетенции на завършилите програмата:
- знания относно същността и целите на основните маркетингови политики и разработването на стратегии за развитие на фирмените дейности;
- умения за използване на съвременни методи за маркетингови проучвания, за реализиране на маркетингови програми и решаване на икономически проблеми на фирмите и бизнес организациите.
Дипломиране:
Обучението в бакалавърската програма приключва със защита на бакалавърска теза ИЛИ полагане на държавен изпит след покриване на изисквания брой кредити. Освен професионалната квалификация, която им дава програмата, студентите могат да получат и допълнителна специализация като запишат майнър-програма - втора специалност.
Начинът и условията на завършване са съгласно "Стандарта за завършване на образователно-квалификационна степен".
Професия и възможни заемани длъжности:
Завършилите програмата са: икономист; експерт в областта на маркетинга - ценова и продуктова политика, реклама и връзки с обществеността, проучване на пазара, продажби и онлайн активности.
Департамент, предложил програмата:
Икономика