ADVB705 Управление на организационната репутация

Анотация:

Курсът разглежда процесите на формиране и управление на корпоративната репутация. Изследват се разликите между имидж и репутация, видовете стратегии за управление на репутацията спрямо специфичните публики. Целта е да се формират знания за основните процеси и тенденции в развитието репутацията в условията на онлайн комуникация и социални мрежи.

прочети още
Реклама

Преподавател(и):

проф. Десислава Бошнакова  д-р
гл. ас. Десислава Данкова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

- разликата между идентичност, имидж и репутация

- принципите на създаване, управление и поддържане на репутация

- как се управлява репутация в условия на криза

2) могат:

- да разпознават елементите за създаване и управление на репутация

- да планират действия за създаване и управление на репутацията

- да идентифицират и планират мерки за справяне в криза на репутацията
Предварителни изисквания:
- няма

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Връзка на репутацията с ПР - управление на комуникацията с цел изграждане на репутация
  2. Репутация - от създаването до утвърждаването
  3. Методи за измерване и оценяване на репутацията
  4. Критерии за оценяване на репутацията - изследването “Коефициент на репутацията”
  5. Онлайн репутация - специфики, управление и справяне в условия на криза
  6. Практическо приложение на репутацията - анализ на примери от практиката
  7. Представяне на групови студентски изследвания за репутацията на компании, опериращи на българския пазар - част 1
  8. Представяне на групови студентски изследвания за репутацията на компании, опериращи на българския пазар - част 2
  9. Колко струва добрата репутация и как да я управляваме
  10. Социалната отговорност на компаниите и връзката с репутацията
  11. Изграждане на репутация на марка на българския пазар - примери от практиката
  12. Индивидуални студентски презентации - анализ на репутация на марка и предложения за по-добро управление на репутацията - част 1
  13. Индивидуални студентски презентации - анализ на репутация на марка и предложения за по-добро управление на репутацията - част 2
  14. Репутацията и доверието - връзката между добрата репутация и отношението на потребителите
  15. Бъдещето на репутацията в условия на световни кризи

Литература по темите:

1. Доулинг, Г., Създаване на корпоративна репутация, "Рой Комюникейшън"

2. Corporate Reputation and Competitiveness, Rosa Chun, Rui Da Silva

3. Strategic Reputation Management: Towards A Company of Good (Lea's Communication), Peter B. Orlik and Pekka Aula

4. Corporate Reputation: 12 Steps to Safeguarding and Recovering Reputation by Leslie Gaines-Ross

5. Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communication, John Doorley