LOGB727 Практически тренинг: Терапия при деца с нарушения в писмените форми на комуникация
Анотация:
Курсът представлява извънаудиторна заетост. Целта е студентите да развият практически умения за оценка на писмените нарушения в детска възраст. Занятията включват практически занимания под супервизия на практикуващ терапевт с деца с нарушения в писмената комуникация, участие в работни срещи на екип от терапевти и представяне на случаи пред тях.
Преподавател(и):
доц. Екатерина Тодорова д-р
доц. Маргарита Станкова д-р
ас. Цвета Каменски д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят: подходи за изследване на писмените нарушения в детска възраст
2) могат:да използват утвърден инструментариум за изследване на писмените нарушения в детска възраст
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
• Основни знания в областта на писмените нарушения в детска възраст
• Умения за работа с деца със специални нужди.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Упражнения
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Литературата се уточнява допълнително след първата среща със студентите.
Средства за оценяване:
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 30%
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 30%
УСТЕН ИЗПИТ 40%