ADVB820 Семинар: Работа в рекламен отдел
Анотация:
Курсът се провежда под формата на семинар, на който се канят гост-лектори от бизнеса. Те споделят своята гледна точка и опит по темата, като се обсъждат различни актуални проблеми - целеполагане, писане на задание към агенция, искани резултати, измерители на кампания и т.н.
Преподавател(и):
Иван Христов
Описание на курса:
Компетенции:
Студентите ще:
знаят: правила и принципи за работа в рекламен отдел, основни теоретични постановки за целеполагане и отношения с агенция.
ще могат: да прилагат наученото в различни реални ситуации и проекти, постигайки най-добрите резултати в общуването с целевите публики.
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Семинар
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
• Buzz, M. Zalzman, Ira Matathia, Ann O’Reilly, John Wiley&Sonsq Inc., Hoboken, New Jersey, 2003
• When Cultures Collide, Richard D. Lewis, Nicholas Brealey Publishing, London, 1999
• Залезът на рекламата и възходът на Пъблик рилейшънс , Ал Рийс, Лаура Рийс, ИК "Класика и стил", 2003
• Краят на рекламата, каквато я познаваме, Серджо Зийман, ИК "Класика и стил", 2005
• Интегрирани маркетингови комуникации, Д. Доганов, Боян Дуранкиев, Хр. Катранджиев, Университетско издателство «Стопанство», 2003