ADVB822 Стаж
Анотация:
Стажът, представлява самостоятелно изпълнение на професионални задачи в реални условия на упражняване на дадена професия. Провежда се във външна институция или в Учебно-практическите и изследователски звена на НБУ.
Независимо от вида на стажа и различните варианти, които програмата предлага (можете да ги видите в плана) в края на семестъра от студентът се изисква да представи уверение с подпис и печат от съответната институция.
Департамент „Кино, реклама и шоубизнес“:
1. Организира провеждането на стажа на студенти от бакалавърска програма “Реклама” на Нов български университет.
2. Осъществява научно и методическо ръководство. Определя преподавател (преподаватели), който да ръководи и контролира провеждането на стажа.
Институцията, в която се провежда стажа:
1. Участва в изготвянето на програмата за стажа.
2. Запознава студентите с правилата за вътрешния ред, задачите и изискванията за изпълнение през периода на стажа и осигурява необходимите условия за работа по време на стажа.
Разглеждане на различни варианти за провеждане на стаж
Вариант 1: Ако работите по специалността (реклама, ПР, маркетинг, проучвания и т.н., нещо, което е било засягано в рамките на програмата), то този опит се зачита като проведен стаж, независимо дали продължавате или не тази дейност.
Вариант 2: Периодично преподавателите от програмата изпращат по имейл (или качват инфо в социалните мрежи на курса) обяви за стажантски програми, от които може и е добре студентите да се възползват.
Вариант 3: Участие в различни проекти за НБУ в рамките, на които всеки студент може да се включи
Вариант 4: Разработка на цялостен проект за рекламна кампания, който включва следните елементи:
1. Анализ на ситуацията – SWOT анализ или друг по ваш избор
2. Стратегическа стълба и избор на приоритет
3. Творческа концепция
4. Медия концепция
5. Бюджет и график
6. Форми на оценка на ефективността на кампанията
В хода на разработката студентите следва да са развили поне три алтернативни творчески идеи и да представят анализ и аргументация за техните силни и слаби страни. Следва да могат да препоръчат една от тях на база на предварителни тестове и личната им оценка за качествата.
Разработката се представя и защитава на семинар на програмата пред комисия.
литературните източници посочени във всички изучавани курсове в програмата
ПРОЦЕДУРА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА СТАЖА
1. Стажът протича от четири до шест седмици.
2. Институцията, в която се провежда стажа представя на Департамента писмено заключение за резултата от проведения стаж
3. Студентите представят подробен доклад за извършената работа в обем от минимум 10 страници и служебна бележка от институцията, че са провели стаж с продължителност 120/ 180 часа на ръководителя на стажа след неговото приключване.
4. Студентите защитават устно представения доклад пред комисия, определена от ръководителя на Департамента.
Преподавател(и):
преп. Ангелина Василева
гл. ас. Даниела Кадийска д-р
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
практически опит в областта на комуникациите
Предварителни изисквания:
студентът да е в 4-ти курс на програмата
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Стаж
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
представена в различните курсове изучаване в рамките на програмата