NPRN724 Маркетинг на специални събития (офлайн)
Анотация:
Курсът има за цел да запознае студентите с основните методи и техники при маркетинга на специални събития. Използването на стандартните маркетингови похвати трябва да се адаптира към спецификата на специалните събития.
Преподавател(и):
доц. Александър Христов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Как се планира маркетинговата дейност при специалните събития
• Как се реализират маркетинговите дейности в сферата на специалните събития
• Как се променят техниките в маркетигна при приложение за специални събития
2) могат:
• Да планират маркетинг кампании за специални събития
• Да организират маркетингови кампании
• Да оценяват ефективността на маркетинговите усилия в подкрепа на специални събития
Предварителни изисквания:
Преминати базисни курсове по ПР
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Препоръчителна литература:
На български език:
1. Специални събития, Джо Голдблат
2. Годишници на Департамент Масови комуникации
3. Сборници от летни школи по ПР на НБУ
На английски език:
1. Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions, Leonard H. Hoyle and Chris Preston
2. The Event Marketing Handbook : Beyond Logistics and Planning, Allison Saget
3. Trade Show & Event Marketing: Plan, Promote & Profit, Ruth P. Stevens
Средства за оценяване:
Разработване на проект