NPRN701 Политически комуникации и кампании
Анотация:
Курсът включва в рамките на хорариума 30 часа, разделени както следва: 12 семинарни часа и 24 лекционни. Целта на семинарите е да се постигне затвърждаване на материала от теоретичната част в една по-свободна форма, чрез провокиране на индивидуалното мислене у студентите.
Курсът включва изясняване на основните моменти при управлението на цялостния процес по планиране, организирането и провеждането на една предизборна кампания. Организация и управление на предизборен щаб. Стратегия и тактика на провеждане на предизборната кампания. Избори, изборен процес и изборен ден.
Лекционният курс си поставя за цел да предостави на студентите необходимата информация и знания за историческото развитие и основните модели на комуникационната теория и практика, медиите и връзки с обществеността, както и да формира у тях собствени нагласи и рефлекси в създаването и търсенето на подходящи спрямо заданията, целта и обстановката успешни практики.
Преподавател(и):
проф. Росен Стоянов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти притежават:
1) знания:
• за съвременните комуникационни модели и теории и тяхното специфично приложение в практиката;
• за организацията, управлението и структурата на медийните индустрии, тяхната роля, зависимости и конфликтни зони в общественото пространство;
2) умения:
• за ръководство на самостоятелни структури в сферата на връзките с обществеността и медиите;
• за анализ и оценка на медийни конфликти, организиране на управлението на електронните медии и другите средства за масови комуникация.
Предварителни изисквания:
Студенти с интереси в областите на масовите комуникации, маркетинга, социологията, икономиката, визуалните изкуства.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
.
Средства за оценяване:
Две курсови работи.