BAMB622 Емоционален маркетинг
Анотация:
Целта на курса “Емоционален маркетинг” е студентите да получат необходимите знания за същността и основните принципи влиянието на емоциите върху потребителското поведение.
В логическа последователност и обвързаност се изясняват следните основни въпроси: за същността на потребителското поведине, причините, които карат потребителите да купуват, рационално и емоционално пазаруване, невромаркетинг, мърчандайзинга, бранда и онлайн пазаруването и емоциите.
Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти ще:
1) знаят:
? Познават съвременните виждания за същността на емоциите през маркетинговата гледна точка
? Получават знания за различните маркетингови действия и стратегии, които включват емоционално влияние върху потребителите.
2) могат:
? Да разпознават отделните елементи на маркетинговите стратегии и обвързаността им с емоциите;
? Да прилагат напрактика възможността за изграждане на тези стратегии.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Същност на потребителското поведение. Причините потребителите да купуват. Рационално и емоционално пазаруване. Маркетингова стратегия и емоциите. Психологична гледна точка на емоциите. Мърчандайзинга и емоциите. Бранда и емоциите. Онлайн пазаруването и емоциите. Обобощение на курса и презентация на казусите Дискусия
Литература по темите:
Основна литература:
1. Костова,С.,И.Петров, Продаване и управление на продажбите, Изд.”Тракия”,2002
2. Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”, 2002.
3. Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”, 2000.
4. Котлър Ф. Управление на маркетинга, “Графема”, 1996
5. Голман, Д. (2011). Емоционалната интелигентност. София: Изток – запад.
6. Гитуни, М. (2000). Емоционалната интелигентност. София: Просвета.