ADVB621 Практика: От идеята до крайния продукт
Анотация:
Курсът е изънаудиторен и има за цел да стимулира самостоятелното мислене на студентите и натрупването на практически знания в сферата на рекламата. Способността да се анализира практиката и да се извличат поуки от нея, като се търси връзката между теорията и практиката е акцент в курса. Студентите могат да се включат с практически разработки в Академия по иновации представяйки свои стартиращи проекти пред жури от преподаватели, бизнес и неправителствени организации. Академия за иновации се реализира с институционалната подкрепа на Европейската комисия в България и с генералната подкрепа на Европейска инвестиционна банка и фондация Америка за България.
Преподавател(и):
доц. Даниела Кадийска д-р
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Как да се справят самостоятелно с конкретни практически задачи.
• Теоретични принципи за работа с клиенти и вземане на решения
• Методи и средства за стимулиране на качествени творчески идеи в съчетание с практически бизнес резултати
2) могат:
• Да развият качества за създаване, аргументиране и представяне на идеи
• Да правят избор за подходящи и ефективни творчески решения
• да управляват и отчитат рекламна кампания.
• Да представят и убеждават клиенти и партньори.;
• да представят личните си разработки при кандидатстване за работа като илюстрация на способностите и знанията им
Предварителни изисквания:
Основни теоретични познания по маркетинг
Базови умения за работа с програмни продукти за създаване на визуални материали
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Електронни ресурси на НБУ: Базата данни World Advertising Research Center, която може да се ползва както в локалната мрежа на НБУ, така и извън нея.
• База данни World Advertising Research Center (WARC) предоставя информация за всички аспекти на маркетинга, медиите и комуникациите. Платформата съдържа 45000 статии, казуси, изследователски доклади, статии, новини и резюмета на английски език. Включва проучвания на пазара, прогнозиране на рекламни разходи, профили на големи марки и задълбочени репортажи за събития в бранша.