ADVB607 Иновативни форми на рекламата
Анотация:
Целта на курса е да запознае студентите с иновативните средства за реклама в съвременната практика. Разглеждат се иновациите в различните медийни канали през погледа на най-доброто от практиката. Отделя се внимание на новите технологии за създаване на ефективна комуникация и приложението им при изграждане на интерактивни решения
Преподавател(и):
доц. Даниела Кадийска д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилитестуденти
ще знаят:
Какво е иновация и какво не е; видове иновации
Различни иновативни техники прилагани в медийните канали в съвременния бизнес
новите технологи за създаване на интерактивна реклама
ще могат:
да разбират въздействието на иновациите върху компанията,
да прилагат различните видове иновации и да ги разпознават;
да иновират продукти
да използват различни нестандартни инструменти за постигане на по-голяма ефективност в комуникациите.
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Въведение. Сформиране на екипи;
- Еволюция на пазарите и динамика на конкуренцията през 21-ви век.
- Същност на иновацията – ползи, цели, причини за неуспеха. Източници на реализация
- Видове иновации според обекта. Продуктова иновация. Категория нови продукти
- Маркетингова иновация; Иновация на процес; Организационна иновация
- Иновиране на продукт - маркетингова стратегия
- Пътят на видео рекламата - от клиента до клиента. Процесът по заснемане на рекламно видео
- Телевизия и форми на комуникация
- Продуктово позициониране и спонсорство
- Конферанс - представяне на иновиран продукт и творческа концепция за лансирането му на пазара
Литература по темите:
• Harold A. Linstone and Murray Turoff (eds), 1975: The Delphi Method: Techniques and Applications (http://is.njit.edu/pubs/delphibook/index.html)
• Ашли Ванс, Илън Мъск, изд. Кръгозор 2016
• Питър Дракър, Иновации и предприемачество, изд. Класика и стил, 2002
• Стивън Джонсън, Как се раждат добрите идеи. Естествената история на иновациите, изд. Изток-Запад, 2012
• Филип Котлър и Фернандо Триас де Бес, Латерален маркетинг – нови техники за нестандартни идеи, Прев. Десислав Джарков, София: Локус, 2007
• Майкъл Пауъл, Фитнес за ума. задачи и упражнения за поддържане на ума в добра форма, Прев. Иля Илиев, София: Книгомания, 2016
• Хосе Силва, Ед Бърнд Младши, Силва Метод за професионални търговци: Силата на продажбите, София: Нова епоха – Юнивърс, 2014
• Алдер, Хари, НЛП – Нов път към съвършенство,София: Кръгозор, 2003
• Едуард де Боно, Шестте медала за стойност, София: Locus, 2010
• Едуард де Боно, Шестте рамки на мислене , София: Locus, 2010
• Едуард де Боно, Практическото мислене, София: Кибеа, 2000
• Lateral thinking: Creativity Step by Step / Edward de Bono, Penguin Books, 1977
• Тони Бюзан, Силата на творческата интелигентност - 10 начина да развихрим творческия си гений, София: Изток-Запад, 2013
• Тони Бюзан, Използвай интелекта си, София: Кибеа, 2000
• Juicing the Orange: How to Turn Creativity into a Powerful Business Advantage / Pat Fallon, Fred Senn. Harvard Business Review Press; 1 edition (July 18, 2006).
• Hey, Whipple, Squeeze This: The Classic Guide to Creating Great Ads / Luke Sullivan. Wiley; 3 edition (February 8, 2008). 352 p.
Заглавия, които можете да намерите в Библиотеката на НБУ:
• Шестте медала за стойност / Едуард де Боно; Прев. Валентина Стоева. София: Locus, 2010. 159 с.;Сигнатура: 338.2 / Б 626
• Мислене за промяна: Единадесет мисловни умения, които ще ви изведат до успеха / Джон Максуел; Прев. Людмила Андреева. София: Класика и Стил, 2006;Сигнатура: 159.95 / М 198.
Средства за оценяване: