BAMB625 Практика
Анотация:
Целта на практиката е да се упражнят научените знания, чрез прилагането им при решаването на конкретен казус.
Преподавател(и):
проф. Събина Ракарова д-р
доц. Надежда Димова д-р
гл. ас. Стефания Темелкова д-р
доц. Димитър Трендафилов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Студентите ще знаят специфичните особености на маркетинга и маркетинговите стратегии и ще могат да използват своите знания в практиката.
Предварителни изисквания:
основни познания по маркетинг
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Разработване на казус напрактика
Литература по темите:
Котлър, Ф., Маркетинг 5.0, Локус
Котлър, Ф., Фернандо Триас де Бес, Въведение в маркетинга, Класика и стил, 2013
Котлър Ф., Еволюция на маркетинга, “Класика и стил”, 2003.
Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”, 2002.
Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”, 2000.
Котлър Ф. Управление на маркетинга, “Графема”, 1996
Младенова, Г., колектив, Маркетинг, Издателски комплекс – УНСС, 2012
Младенова Г. Маркетингови анализи. Тракия-М, 2000.
Младенова Г. Стратегическо маркетингово планиране. УИ “Стопанство”, 2006.
Младенова,Г., Н.Димова, Основи на маркетинга, НБУ, 2009
Прайд У. Феръл О. Маркетинг: концепции и стратегии. “Форком”, 1994.
Kotler, Ph., Kotler for Marketing. How to create,win and dominate markets, free press,2012