BAMB524 Practice
Annotation:
Целта на практиката е студентите да приложат научените знания и умения при решаването на казуси.

Lecturers:
Prof. Sabina Rakarova, PhD
Assoc. Prof. Nadejda Dimova, PhD
Asst. Prof. Stefaniya Temelkova, PhD
Course Description:
Competencies:
Студентите ще знаят основните неща за маркетинга и маркетинговите стратегии и ще могат да използват тези знания за решаване на практически казуси.
Prerequisites:
няма
Types:
Full-time Programmes
Types of Courses:
Practice, practicum
Language of teaching:
Bulgarian
Topics:
- Практическо разработване на казус
Bibliography:
Котлър, Ф., Маркетинг 5.0, Локус
Котлър, Ф., Фернандо Триас де Бес, Въведение в маркетинга, Класика и стил, 2013
Котлър Ф., Еволюция на маркетинга, “Класика и стил”, 2003.
Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”, 2002.
Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”, 2000.
Котлър Ф. Управление на маркетинга, “Графема”, 1996
Младенова, Г., колектив, Маркетинг, Издателски комплекс – УНСС, 2012
Младенова Г. Маркетингови анализи. Тракия-М, 2000.
Младенова Г. Стратегическо маркетингово планиране. УИ “Стопанство”, 2006.
Младенова,Г., Н.Димова, Основи на маркетинга, НБУ, 2009
Прайд У. Феръл О. Маркетинг: концепции и стратегии. “Форком”, 1994.
Kotler, Ph., Kotler for Marketing. How to create,win and dominate markets, free press,2012