BAMB524 Practice

Annotation:

Целта на практиката е студентите да приложат научените знания и умения при решаването на казуси.

прочети още
Business Studies (Joint programme with The University of York)

Lecturers:

Prof. Sabina Rakarova, PhD
Assoc. Prof. Nadejda Dimova, PhD
Asst. Prof. Stefaniya Temelkova, PhD

Course Description:

Competencies:

Студентите ще знаят основните неща за маркетинга и маркетинговите стратегии и ще могат да използват тези знания за решаване на практически казуси.
Prerequisites:
няма

Types:
Full-time Programmes

Types of Courses:
Practice, practicum

Language of teaching:
Bulgarian

Topics:

  1. Практическо разработване на казус

Bibliography:

Котлър, Ф., Маркетинг 5.0, Локус

Котлър, Ф., Фернандо Триас де Бес, Въведение в маркетинга, Класика и стил, 2013

Котлър Ф., Еволюция на маркетинга, “Класика и стил”, 2003.

Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”, 2002.

Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”, 2000.

Котлър Ф. Управление на маркетинга, “Графема”, 1996

Младенова, Г., колектив, Маркетинг, Издателски комплекс – УНСС, 2012

Младенова Г. Маркетингови анализи. Тракия-М, 2000.

Младенова Г. Стратегическо маркетингово планиране. УИ “Стопанство”, 2006.

Младенова,Г., Н.Димова, Основи на маркетинга, НБУ, 2009

Прайд У. Феръл О. Маркетинг: концепции и стратегии. “Форком”, 1994.

Kotler, Ph., Kotler for Marketing. How to create,win and dominate markets, free press,2012