BAMB620 Проект:"Съвременни аспекти на продуктовата политика"
Анотация:
Целта на учебния курс е да даде знания и да формира у студентите умения за същностните аспекти на продуктовата политика в компаниите, като част от общата маркетингова стратегия. Тя има за цел задълбочаване на теоретико-методологическите знания, за съвременната пазарна инфраструктура и ролята и мястото на продуктовата политика в нея.
Разработването на проекта ще затвърди приложението на знанията и уменията на студентите към различните елементи на продуктовата политика и формирането на активно отношение към тази политика във връзка с изграждането на конкурентноспособна маркетингова стратегия като цяло.
Преподавател(и):
доц. Соня Алексиева д-р
доц. Ангел Георгиев д-р
гл. ас. Стефания Темелкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти ще:
1) знаят:
" същността, ролята и значението на продуктовата, политика в съвременния бизнес в качеството им на обективна икономическа категория;
" ролята и значението на стопанската инфраструктура на съвременната правова държава и за икономическите взаимоотношения на главните пазарни субекти, преведени на езика на фирмената политика и в частност приноса за това на продуктовата политика.
2) могат:
" да разграничават особеностите на различните видове фирмени политики и стратегии, спецификата на конкретните фирмени действия, конкретната технология и съответните приоми за постигане на фирмените цели с помощта на продуктовата политикаи нейните съвременни особености.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Средства за оценяване:
Оценката на проекта се формира като среднопретеглена от следните два компонента:
а/оценка на проекта, предадена в МУДЪЛ и
б/оценка на презентацията и защитата на проекта пред комисия.